Decizia schimbării locaţiei magazinului este explicată de representanţii retailerului prin „dorinţei de a avea un magazin standard care să includă mai mult spaţiu pentru produsele alimentare şi nealimentare, dar şi un număr mai mare de locuri de parcare”.
Magazinele lanţului german au în rafturi circa 1.200 de produse, 80% dintre ele fiind mărci proprii. Printre cei care fabrică produse care sunt comercializate sub mărcile Lidl se numără Albalact, Vel Pitar şi Cris Tim; de altfel, două treimi din mărfurile vândute în magazinele Lidl sunt produse in România.
Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deține cea mai mare rețea de magazine de tip discount din Europa, peste 9.000 –, Lidl a rebranduit toate cele 107 magazine preluate, în 2010, de la Plus și a deschis, într-o singură zi – 6 octombrie 2011, 11 magazine noi în România.
Lidl România a înregistrat, în 2010, o cifră de afaceri de 1,45 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de 2009.
Lidl este a doua reţea de retail modern din România, după Mega Image (198).