Oficialii companiei spun că această metodă le-a permis să reducă traseul parcurs cu 20,4 milioane de mile, să transporte 350.000 de pachete în plus și să diminueze cantitatea de CO2 cu 20.000 de tone metrice.
O explicație ar fi că dacă un camion vrea să facă stânga și vin mașini de pe contrasens, va trebui, în primul rând, să găsească un loc în care să aibă voie să vireze stânga, pentru ca apoi să aștepte până găsește un moment în care nu vin mașini de pe contrasens.
Astfel că traseele dintre punctul de pornire și destinație sunt realizate pe calculator, de către un program software, care calculează în așa fel încât camionul să vireze doar la dreapta.
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" id="ep" height="356" width="384"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="movie" value="https://i.cdn.turner.com/money/.element/apps/cvp/4.0/swf/cnn_money_384x216_embed.swf?context=embed&videoId=/video/news/2010/12/13/n_cs_ups_no_left_turn.fortune" /><param name="bgcolor" value="#000000" /><embed src="https://i.cdn.turner.com/money/.element/apps/cvp/4.0/swf/cnn_money_384x216_embed.swf?context=embed&videoId=/video/news/2010/12/13/n_cs_ups_no_left_turn.fortune" type="application/x-shockwave-flash" bgcolor="#000000" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" wmode="transparent" height="356" width="384"></embed></object>