Sistemul ESX vine să rezolve această problemă și oferă clienților în prezent un singur abonament cu acces la 370 de centre sportive din întreaga țară. Și sălile câștigă și consumatorii.
”Unul dintre cei mai importanți factori care m-au făcut să construiesc acest business a fost că oamenii pot câștiga timp și bani. În 2022 vrem ca românii să investească inteligent și să nu mai arunce banii pe abonamente la săli la care nu merg din diverse motive. Cu abonamentul ESX românii pot să diversifice și să experimenteze mereu ceva nou, în funcție de condiția fizică, de orașul în care se află, de starea de spirit sau pur și simplu de curiozități.
Din datele noastre, observăm că peste 60% din românii care au un abonament ESX preferă să schimbe activitățile sportive într-o lună, în funcție de proximitate, sporturile preferate, aparate și facilități. Acesta este și motivul pentru care ESX este în topul aplicațiilor descărcate de români”, a declarat fondatorul ESX, Andrei Trofin.
Perioada pandemiei a responsabilizat tot mai mult românii să fie atenți la sănătatea lor fizică și mentală, iar cele mai recente date arată că cererea românilor pentru abonamente la sală este în creștere de la an la an. Atunci când vine vorba de mișcare cei mai activi sunt bucureștenii, urmați de ieșeni și clujeni.
Aplicația ESX îi ajută pe români să fie mai flexibili în ceea ce privește accesul la sălile sportive, dar și să își diversifice activitățile, în vogă fiind acum Yoga, Cycling, Kangoo Jumps, Box, tenis, cățărat, etc. Pentru a promova un stil de viață activ și sănătos am dezvoltat parteneriate cu LifeBox, FoodKit, Fitness Chef, BeeFit.
ESX – cea mai mare rețea de săli sportive din România își multiplică business-ul de 4 ori, până la 4 milioane de euro în 2022
În ciuda restricțiilor pandemice care au continuat și în anul 2021, ESX a încheiat anul trecut cu aproximativ 100.000 de abonamente vândute, 600.000 de intrări la sălile partenere și peste 50.000 de conturi create. Anul acesta, compania se așteaptă la un total de 2 milioane de intrări la peste 600 de săli din rețeaua ESX și 250.000 de abonamente vândute.
”În ultimii ani, business-ul ESX a început să crească exponențial, înregistrând afaceri de 4 ori mai mari de la an la an, ceea ce ne certifică faptul că românii aveau nevoie să se antreneze inteligent.
Aplicația ESX vine să susțină aceste nevoi întrucât abonații noștri au acces la 370 de săli din peste 50 de orașe ale țării și multe alte beneficii, precum diverse programe educaționale de fitness și nutriție”, completează fondatorul ESX, Andrei Trofin.
Planurile ESX pentru dezvoltarea business-ului în 2022
Pentru ESX, anul 2022 vine cu multe update-uri, investiții și dezvoltări pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor platformei. Urmează să integeze AI și machine learning pe bazele de date, cu stilul de viață și comportamentul clienților astfel încât să poată prezice posibile boli, în funcție de istoricul medical, alimentație, structura corpului, etc. si un program de nutritie personalizata pe baza de ADN.
Românii vor beneficia și de programe educaționale complexe, personalizate pentru fiecare client ESX, programe automatizate, de time management, motivaționale, cu antrenamente și nutriție. Vrem să știm de fiecare dată când un user intră la o sală, unde se află și a câta oară merge acolo, astfel încât să îi putem oferi informații exacte despre programul lui de antrenament din momentul respectiv.
”Avem multe planuri și tehnologii de implementat pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor platformei. Vrem să facem prima sală virtuală din România în metaverse, lucrăm la lansarea unui upgrade mai mare al aplicației și website-ului, regândim tot sistemul, ceea ce ne va permite să avem parteneriate cu mai multe centre sportive mari din țară, vom avea pachete cu posibilitatea de a testa 7 zile, gratuit, abonamentele ESX pentru membrii noi”, anunță Andrei Trofin.
Ne păstrăm și ținta de exindere internațională, atenția fiind pe trei teritorii importante, California, Qatar și Europa: Spania, Italia, Franta, Polonia etc.
Înființată la începutul anului 2018, de către antreprenorul Andrei Trofin, compania ESX deține o aplicație disponibilă pe iOS, Android și Huawei și o platformă web www.esx.ro, prin care românii pot cumpăra un abonament recurent, care le oferă acces la peste 350 de cluburi sportive si sali de fitness din România.
Pe lângă intrarea la săli, clienții ESX beneficiază gratis de zeci de antrenamente pentru acasă și de diverse programe educaționale de fitness și nutriție. Acest sistem își propune să digitalizeze, să democratizeze și să aducă un plus de valoare în industria activităților sportive din România.
Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați: www.esx.ro sau canalele social media: Instagram ESX, Facebook ESX, Linkedln ESX.
Articol publicat la iniţiativa ESX.