„Marca Rolls-Royce își menține valoarea în timp. Reprezintă un activ valoros pe termen lung, în special în vremuri în care oportunitățile de investiții sunt nesigure”, a declarat Torsten Mueller-Oetvoes adăugând și că aproximativ 70% dintre mașinile mărcii britanice, construite de-a lungul istoriei, circulă încă pe şosele. Oficialul a arătat şi de consideră că Rolls-Royce va rămâne şi în viitor o marcă de succes în ciuda trendului de „downsizing” și a creșterii prețului petrolului care împinge mulți clienți către mașini cu motoare mai puțin gurmande: „numărul super-bogaților din lume crește. Conform datelor noastre, există acum circa 90.000 de persoane la nivel mondial care dețin averi foarte ridicate și ne așteptăm ca, în zece ani, numărul acestora să urce la 125.000. Doar prin prisma acestui fapt sunt optimist în legătură cu perspectivele Roll-Royce”.
Anul trecut, compania britanică, deținută de grupul german BMW, a comercializat 2.711 mașini, iar în 2011 este așteptată depășirea acestui record. „Vom continua să creștem constant volumul vânzărilor dar nu avem o strategie bazată pe volum. De exemplu, nu ne gândim la un număr anual al vânzărilor din cinci cifre”, a explicat Mueller-Oetvoes. De asemenea, CEO-ul Rolls-Royce a ținut să menționeze că nu există planuri pentru realizarea de mașini cu prețuri mai mici decât cel al actualului model Ghost, care costă 250.000 de euro, și nici pentru vehicule care să depășească 1 milion de euro. Asta în ciuda faptului că Rolls-Royce are în plan extinderea gamei cu noi modele în viitorul apropiat.