Analiştii de la AllThingsD susţin că Google a semnat cu Mozilla pentru a evita posibilitatea ca Microsoft să semneze cu Mozilla. Aceasta ar fi prima teorie formulată de analişti.
Pe de altă parte, ţinând cont că Google a semnat parteneriate similare cu Opera şi Apple, demersul ar putea fi încă un pas în încercarea companiei de a-şi promova produsele. Firefox deţine 25% din piaţa browserelor, aşadar a fi partener cu acesta reprezintă o reală oportunitate, mai ales când astfel privezi un competitor dur precum Microsoft de aceeaşi posibilitate.
Ipotezele explică într-o oarecare măsură de ce Google investeşte în Mozilla, însă nu explică de ce în aceste condiţii compania şi-a construit propriul browser: Google Chrome.
Citeşte şi:
Mozilla bate palma cu Google pentru încă trei ani
De ce investeşte Google în concurenţă
28 decembrie 2011, 15:40
Ultima modificare în 28 decembrie 2011, 17:40
În urmă cu câteva zile, Mozilla anunţa că parteneriatul cu Google a fost prelungit pentru încă 3 ani, demers care asigură venituri anuale de cca. 300 mil. dolari pentru Mozilla. Motivul pentru care Google, care deţine propriul browser (Chrome), investeşte în parteneriate cu concurenţa este de neînţeles.
Etichete: apple,
firefox,
google,
Google Chrome,
microsoft,
mozilla,
mozilla firefox,
opera,
parteneriat
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Compania Apple, amendată în Italia cu 900.000 de euro
- Topul amenzilor aplicate de Consiliul Concurenței
- Exclusivism autohton: creații românești, pe trupuri celebre
- Marcu, MedLife: ”Suntem încă rezervați cu această nouă lege a Sănătății”
- Biscuiții – motorul de creștere al Kraft Foods România
- EXCLUSIV: Cine e bun de plată când instanța decide altceva decât autoritățile care gestionează fondurile UE?
- Piaţa suplimentelor alimentare se tratează cu vitamine
- Celule stem pentru eventuale zile negre
- Cum arată mediul concurențial din România?
- Investitorul strategic pentru Poşta Română va fi găsit de KPMG