Toţi marii operatori telecom şi de cablu din ţara noastră apelează la vedete atunci când vine vorba de promovarea serviciilor companiei, cu excepţia Orange România.
Vodafone, numărul doi pe piaţa locală telecom, a colaborat în trecut cu actori, cântăreţi şi chiar cu ciobani. În prezent, serviciile operatorului sunt promovate de jucătoarea de tenis Simona Halep, fost număr doi mondial în clasamentul WTA.
Cosmote şi Romtelecom au lucrat ultima dată cu Smiley şi Pavel Bartoş, iar de când cu rebrănduirea, Telekom caută un alt tip de vedetă care să se potrivească cu valorile companiei.
UPC a apelat la serviciile familiei Chivu, iar Catrinel Menghia apare în ultima reclamă pentru RCS&RDS, alături de fostul fotbalist Gică Craioveanu.
Singura companie care nu îşi promovează serviciile cu ajutorul vedetelor este Orange România. Este vorba de o politică de grup. Decizia este luată din Franţa şi se aplică în toate ţările unde grupul este prezent. Orange preferă să apeleze la clienți pentru a-şi face reclamă, după cum se poate vedea în ultimul spot care îi are în prim plan pe Millidge şi Doig, mascotele Orange.