UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, oferă în Bucureşti internet cu viteza de download de până la 25 Mbps, în timp ce principalii competitori, RCS&RDS şi Romtelecom, au în ofertă abonamente de 100 de Mbps.
Oferta de internet a celor de la UPC pentru bucureşteni, dar şi pentru locuitorii altor oraşe nu se poate compara cu cea a companiilor rivale. De ce?
“Portofoliul de servicii UPC, inclusiv cel de Internet, este construit pornind de la ceea ce îşi doresc clienţii. Acesta este motivul pentru care structura portofoliului este una aparte şi ia în calcul nevoile specifice ale fiecărui segment de utilizatori. UPC şi-a construit oferta astfel încât clienţii să îşi poată alege pachetul cel mai potrivit nevoilor lor, la un preţ care îi avantajează”, a declarat pentru Capital Dragoş Militaru, Director Comercial UPC România.
Potrivit celor de la UPC nu toţi utilizatorii doresc viteze mari la internet.
“Putem oferi şi chiar oferim Internet de mare viteză clienţilor, însă nu înseamnă că toţi românii îşi doresc acest serviciu. Cu alte cuvinte, nu ne-am dorit să ignorăm acele segmente de clienţi care nu au cerinţe extrem de mari de la conexiunea Internet – pentru ei oferim pachete de 13, 15 şi 25 Mbps – viteze rezonabile şi conexiuni stabile la preţuri avantajoase”, a explicat Militaru.
Internet de mare viteză doar în şase oraşe
“Oferta UPC de servicii Internet include pachete distincte, printre care şi pacheţele Fiber Power, cu viteze de până la 60 Mbps şi respectiv 100 Mbps. La acest moment oferim internet de mare viteză clienţilor din şase oraşe, urmând să extindem, gradual, zona de acoperire pentru acest serviciu.
UPC oferă în prezent viteze mari la internet doar în oraşele Cluj, Timişoara, Deva, Focşani, Curtea de Argeş şi Ploieşti.
Pentru 50 de lei, fără TVA, locuitorii oraşelor de mai sus au viteze de download de 100 Mbps şi upload de 6 Mbps, cinci căsuţe de e-mail gratuite de 50 de MB, iar primele trei luni abonamentul este gratuit dacă se încheie şi un abonament de televiziune la UPC.
La RCS&RDS, un abonament la internet cu viteze de transfer de până la 100 Mbps costă 39 de lei, clienţii primind gratuit şi serviciul Digi Net Mobil prin modem USB, cu viteze de până la 7,2 Mbps. La Romtelecom, un abonament Clicknet Power prin fibră optică (până la 100 Mbps) costă 7,32 euro, puţin peste 30 de lei. Abonamentul se încheie pe doi ani, iar clienţi primesc cadou un router wireless şi trei luni abonament gratuit la Norton Internet Security sau Norton AntiVirus 2011.
Legat de o eventuală preluare a UPC de către RCS&RDS, oficialii companiei nu au dorit să comenteze.
De ce ar alege cineva să fie client UPC?
“Flexibilitatea este unul dintre principalele motive – ştim că oamenii au cerinţe şi nevoi diferite, tocmai de aceea UPC le oferă clienţilor săi posibilitatea de a-şi configura propriul abonament, prin combinarea mai multor opţiuni, în funcţie de nevoile lor specifice. Suntem aproape de clienţii noştri, mereu atenţi la nevoile lor, punându-le la dispoziţie nu doar servicii de top, ci şi o multitudine de resurse adiţionale şi beneficii. Aş menţiona aici doar câteva dintre ele – software-ul de control parental Magic Desktop, manuale şi ghiduri, toate disponibile gratuit pe site-ul nostru, magazine moderne, unde clienţii pot testa serviciile noastre şi pot beneficia de consultanţa specialistilor UPC”, a mai spus Militaru.
UPC este numărul doi pe piaţa TV, cu 1,156 milioane de clienţi la finele lunii septembrie 2010.