O franciza preocupata de echilibrul clientilor Aplicarea unor tratamente speciale antialunecare pe suprafetele lucioase poate fi o afacere profitabila. Acest lucru a fost demonstrat de compania spaniola Real Sitio De Valverde, care se extinde acum si pe piata din Romania. Aplicarea unor tratamente speciale antialunecare pe suprafetele lucioase poate fi o afacere profitabila. Acest lucru a fost demonstrat de compania spaniola Real Sitio De Valverde, care se extinde acum si
O franciza preocupata de echilibrul clientilor
Aplicarea unor tratamente speciale antialunecare pe suprafetele lucioase poate fi o afacere profitabila. Acest lucru a fost demonstrat de compania spaniola Real Sitio De Valverde, care se extinde acum si pe piata din Romania.
Aplicarea unor tratamente speciale antialunecare pe suprafetele lucioase poate fi o afacere profitabila. Acest lucru a fost demonstrat de compania spaniola Real Sitio De Valverde, care se extinde acum si pe piata din Romania.
In 1991, firma s-a facut cunoscuta prin gama de produse Atta. Apoi, lansand o noua gama, Happy Baño, pentru tratarea suprafetelor de interior – bai si cabine de dus, compania Real Sitio De Valverde isi diversifica oferta. Avantajul acestor produse este dat, pe de o parte, de rapiditatea de aplicare (se pot trata zilnic suprafete de 700 – 1.000 mp/zi), iar pe de alta, de mentinerea calitatii antialunecare a suprafetelor tratate timp indelungat.
Propunerea companiei spaniole, concretizata in statutul de agent exclusiv, se subscrie obiectivului de externalizare a produselor si serviciilor oferite si de recunoastere a marcii la nivel international. Partenerului roman i se ofera libertatea de a opera aceasta afacere la nivel national, prin selectarea de zone sau regiuni intens populate.
Comercializarea produselor antialunecare catre firme (hipermarketuri, restaurante, hoteluri, piscine, aeroporturi, birouri) si clienti individuali poate fi realizata de agentul exclusiv Atta sau de subcontractori, fiecaruia dintre acestia revenindu-i doua regiuni selectate. Francizatul are libertatea de a alege, impreuna cu subcontractorii selectati, modalitatea de vanzare a produselor. Acestea pot fi comercializate in departamentele supermarket-urilor, prin intermediul internetului, sau “din usa in usa”.
Din punctul de vedere al costurilor implicate, taxa de intrare in reteaua de franciza, care confera statutul de partener national, este de 100.000 de euro. Aceasta include si un stoc initial de marfa. Nu exista costuri de start-up relevante, ci doar chetuielile aferente achizitionarii de echipamente, in valoare de aproximativ 3.000 de euro. Contractul intre francizor si francizat se va incheia pe o perioada de zece ani