Este una dintre cele mai mari companii din România, iar în 2017 a fost cea mai mare depășind OMV Petrom și Rompetrol, iar produsele sale se comercializează foarte bine în întreaga lume.
Deși vânzările de mașini noi se află în declin în Marea Britanie, în mare parte din cauza Brexit și a reducerii pentru modelele diesel, Dacia a înregistrat o creștere de peste 85% în luna martie.
În martie, Dacia a vândut 7.443 vehicule pe piaţa britanică, în creştere cu 85,47% faţă de perioada similară din 2018, când a înmatriculat 4.013 unităţi.
„Martie este un barometru cheie pentru vânzările de maşini noi, deci acest declin este clar un motiv de îngrijorare. În timp ce producătorii continuă să investească în modele atractive, dotate cu tehnologie de ultimă oră, pentru ca Marea Britanie să obţină toate avantajele din aceste evoluţii, avem nevoie de o piaţă auto solidă, care să încurajeze adaptarea noilor tehnologii. Aceasta înseamnă politici de sprijinire, în special în domeniul impozitării vehiculelor şi al subvenţiilor acordate, pentru ca aceia care cumpără să aibă încredere să investească într-o maşină nouă care le îndeplineşte cel mai bine necesităţile. Mai presus de asta, avem nevoie urgent să încheiem perioada de incertitudini cu privire la Brexit şi să ajungem la un acord privind viitoarele relaţii comerciale”, a afirmat şeful SMMT, Mike Hawes.
În topul celor mai bine vândute modele se află Ford Fiesta, Vauxhall Corsa, Volkswagen Golf, Ford Focus şi Mercedes-Benz A Class.
În 2018, Dacia a vândut pe piaţa britanică 24.169 vehicule, în scădere cu 3,90% faţă de 2017, când a înmatriculat 25.149 de unităţi. Marea Britanie rămâne a doua mare piaţă auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franţei, Italiei şi Spaniei.