Din 211 milioane de cataloage IKEA tipărite la nivel mondial, 950.000 vor ajunge în casele românilor începând cu săptămâna viitoare. În perioada 20 august – 10 septembrie, retailerul suedez de mobilă va începe distribuția noilor cataloage (a șaptea ediție în cazul României) în București și orașele din apropriere.
Anul acesta, retailerul se concentrează pe accesorii cu scopul de a redecora locuința. Potrivit lui Cornel Oprișan, retail manager IKEA prețurile de anul acesta se mențin la nivelul anului trecut, 25 de game de produse urmând a fi ”reduse substanțial” începând cu luna septembrie. Este vorba, printre altele, de gamele Malm, Hemnes, IKEA 365+, Pax etc.
Ca și în anii precedenți, 20% dintre produse sunt noi, aproximativ 4%-5% din totalul pieselor comercializate de către retailerul suedez fiind produse în România (printre acestea se numără canapele Ektorp, obiecte de ceramică, ramele Riba etc).
Cardul de reduceri IKEA
De săptămâna viitoare, clienții fideli ai IKEA au la dispoziție un nou instrument de cumpărături. Este vorba de ”cardul de fidelitate family” care se poate achiziționa gratuit și care oferă clientului produse la prețuri speciale, cafea și ceai gratis în timpul săptămânii, invitații la evenimente exclusive, o perioadă mai mare de returnare a produselor și mai multe ore la locul de joacă pentru copii. Pentru anul acesta, Cornel Oprișan estimează cel puțin 50.000 de posesori pentru noile carduri de fidelitate.