De Sărbători, Flamingo mizează pe produsele electronice adresate copiilor

Retailerul de produse electronice, electrocasnice si IT&C a introdus, in cadrul magazinelor Flanco si Flanco World, prima categorie de produse electronice neconventionale sub brandul Disney, adresate in special copiilor, informeaza un comunicat al Grupului Flamingo. Reprezentantii companiei estimeaza ca pana in 2010 produsele comercializate sub marca Disney vor depasi valoarea de peste 7 milioane de euro. Decizia retailerului a fost influentata de evolutia pozitiva a produselor

Retailerul
de produse electronice, electrocasnice si IT&C a introdus, in cadrul
magazinelor Flanco si Flanco World, prima categorie de produse electronice
neconventionale sub brandul Disney, adresate in special copiilor, informeaza un comunicat al Grupului Flamingo. Reprezentantii companiei estimeaza ca pana in 2010 produsele comercializate sub marca Disney vor depasi valoarea de peste 7 milioane de euro.

Decizia
retailerului a fost influentata de evolutia pozitiva a produselor neconventionale
pe pietele internationale, precum si de potentialul de dezvoltare a segmentului
de electronice neconventionale in Romania, care in prezent inregistreaza un ritm
anual de crestere de 30%.

Conform
estimarilor reprezentantilor Flamingo International, la ora actuala, piata
produselor electronice, electrocasnice si IT&C din Romania a ajuns la
valoarea de 1 miliard de euro, inregistrand un ritm de crestere mai mare
comparativ cu pietele internationale.

Grupul
Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand
ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si
electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata
adresata.

Sursa: Flamingo International

Data: 6 Decembrie 2007