Cei mai mulți români nu au vrut să iasă la un restaurant de Valentine’s Day și au ales să stea acasă. Astfel, pe 14 februarie, valoarea comenzilor de mâncare online pe platforma românească de food delivery EuCeMananc a crescut cu 70% faţă de o zi obişnuită.
Valoarea medie a unei comenzi înregistrată pe platformă, la nivel naţional, a fost de 69 de lei.
În ceea ce privește cea mai mare comandă livrată, aceasta a fost în valoare de 375 lei și a fost efectuată de un grup de 12 persoane din Cluj-Napoca.
Cifrele înregistrate de platformă în ziua de 14 februarie au reprezentat o creştere de 40% faţă de media unei zile de vineri obişnuite şi de 70% faţă de o zi obişnuită a săptămânii.
“Ne bucurăm că de Valentine’s Day clienţii au ales în număr atât de mare să comande de pe o platformă românească. În această zi am reuşit să livrăm comenzile într-un timp mediu de 60 de minute, obiectivul nostru pentru acest an fiind de a ajunge la un timp de livrare de 30 de minute. Calitatea serviciilor şi diversitatea ofertei rămân în continuare obiectivele noastre principale”, a spus Mihai Brenda, COO EuCeMananc.
Numărul de restaurante de pe platforma EuCeMananc a crescut cu 233% faţă de anul trecut, ajungând în prezent la 700, cele mai multe fiind la Timişoara şi Cluj-Napoca, unde platforma s-a lansat în decembrie 2019.
EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 oraşe posibilitatea să comande online mâncare şapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicaţie şi îşi propune să vină constant cu oferte noi pentru clienţii săi şi să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate. Pe tot parcusul lunii februarie, utilizatorii EuCeMananc.ro beneficiază de livrare gratuită în Cluj-Napoca.
Vouchere pentru comenzi
În plus, la nivel naţional, platforma organizează un concurs care încurajează comenzile de grup, oferind un voucher în valoare de 10.000 de lei oferit prin tragere la sorţi unuia dintre utilizatorii care efectuează o comandă de grup în valoare de peste 100 de lei.
EuCeMananc este singura platforma românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaţionali în încercarea de a oferi clienţilor cele mai bune servicii, într-o piaţă în continuă expansiune. În septembrie 2019, EuCeMananc a atras eMAG în acţionariatul companiei cu obiectivul de a accelera procesul de dezvoltare.