Dealerii Dacia au primit până în prezent 400 de comenzi pentru Duster

Dealerii Dacia au primit până în prezent circa 400 de comenzi pentru SUV-ul Duster, iar trei sferturi dintre clienţi au optat pentru varianta 4X4 a modelului, a declarat Paul Schiaucu, vicepreşedintele Asociaţiei Concesionarilor Dacia şi Renault (ACODAREN). „Cu toate că nu au fost livrate încă maşinile, avem deja multe comenzi. Clienţii care au comandat noul model vor putea intra în posesia maşinilor după 18 aprilie, după operaţiunea <>, când vom prezenta maşinile

Dealerii Dacia au primit până în prezent circa 400 de comenzi pentru SUV-ul Duster, iar trei sferturi dintre clienţi au optat pentru varianta 4X4 a modelului, a declarat Paul Schiaucu, vicepreşedintele Asociaţiei Concesionarilor Dacia şi Renault (ACODAREN).

„Cu toate că nu au fost livrate încă maşinile, avem deja multe comenzi. Clienţii care au comandat noul model vor putea intra în posesia maşinilor după 18 aprilie, după operaţiunea <>, când vom prezenta maşinile în showroom-uri. Cele mai multe solicitări sunt pentru varianta 4X4, respectiv trei sferturi dintre comenzi”, a precizat Schiaucu.

La lansarea oficială a SUV-ului, directorul comercial al Dacia, Fabrice Cambolive, nu a vrut să dea o cifră exactă privind numărul clienţilor Duster aflaţi pe lista de aşteptare, însă a menţionat că este de ordinul câtorva mii.

Reprezentantul Automobile Dacia a adăugat că aproximativ 80% dintre clienţii care au comandat Duster au optat pentru cea mai scumpă versiune a modelului. „20% dintre comenzi sunt versiuni care au în echipare banchete din piele. De asemenea, cei mai mulţi dintre cumpărători preferă ca maşina să fie în culoarea maro-caju”, a spus Cambolive.

Duster a fost lansat pe 18 martie, iar modelul care poate fi comandat în toată reţeaua de dealeri, la preţuri cuprinse între 10.500 de euro şi 15.600 de euro, cu TVA inclus, în funcţie de versiune.

ACODAREN a fost înfiinţată în 2006 şi reprezintă 54 de concesionari Dacia, respectiv 83% din reprezentanţii mărcii în România.

SURSA: Mediafax