caroseriile unui automobil. Ce-i drept, aici apare deosebirea. Reclama Orange trimite prin titlu la performantele Mercedes (Premiere fur die neue Business-Klasse), in timp ce Zapp sugereaza puterea BMW (modelul telefonului este Z 510). Dan Moldovan, director de creatie Ogilvy explica asemanarile si deosebirile.
Capital: Cum explici asemanarile dintre cele doua reclame (vizual, produs, concept etc)?
Dan Moldovan: Cum va explicati ca si oamenii din Occident au tot un cap ca si cei din Romania? Doua maini. si doua picioare. Asa le explic. si terminalele, si aici si acolo, sunt mici, performante si…le asemanam anumitor lucruri pe care noi le pretuim, pe care le vedem ca etaloane estetice si tehnice.
Capital: Creativii de la Ogilvy cunosteau aceasta reclama?
Dan Moldovan: Nu aveau cunostinta de acest ad, va asigur. Sunt oameni integri si cu mult bun simt.
Capital: Ai lucrat pentru clientul Orange la agentia Tempo Advertising. Cunosteai printul acesta, dat fiind ca Orange era clientul agentiei?
Dan Moldovan: Da, am lucrat pentru Orange la Tempo. Cand am venit in Ogilvy si am luat contact cu scenariul nu mi-a sunat deloc familiar (de mentionat ca ad-ul a fost propus clientului si aprobat de acesta la inceputul verii). Eu personal nu exclud posibilitatea sa-l fi vazut la vreun fast review facut, la un moment dat, de cineva de la Orange-ul mama, dar nu mai retin. Am vazut multe. Oricum, avand in vedere desfasurarea proiectului, nu are relevanta ce anume am vazut eu si cand.
Capital: Care a fost conceptul reclamei facute de Ogilvy?
Dan Moldovan: Mult mai performant decat precedentele, frumos, de mici dimensiuni, Z 510 este primul telefon cu clapeta comercializat de operatorul de telefonie mobila mai sus amintit. Acesta-i produsul nostru. Sa stam o clipa sa ne gandim. Luam numele terminalului, Z 510, si-l asociem atributelor anterior enumerate. Rezulta … marca binecunoscuta de automobile … No comment. Z 510. Primul decapotabil de la Zapp. Simplu.
Decapotabila Zapp se loveste in bezna cu limuzina Orange
20 noiembrie 2003, 12:00
Ultima modificare în 20 noiembrie 2003, 14:00
caroseriile unui automobil. Ce-i drept, aici apare deosebirea. Reclama Orange trimite prin titlu la performantele Mercedes (Premiere fur die neue Business-Klasse), in timp ce Zapp sugereaza puterea BMW (modelul telefonului este Z 510). Dan Moldovan, director de creatie Ogilvy explica asemanarile si deosebirile.Capital: Cum explici asemanarile dintre cele doua reclame (vizual, produs, concept etc)?Dan Moldovan: Cum va explicati ca si oamenii din Occident au tot un cap ca si cei din Romania? Doua
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Leasingul auto este motorul care misca 1,5 miliarde de euro
- Toti banii merg in cutia Finantelor
- Vestul salbatic din Internet
- Un document enervant
- Istoria filmului german ***
- Istoria primului imperiu crestin
- Umor englezesc i provincie ****
- Compromisurile carpesc problemele studentilor
- Iarna prin gropi
- Cei mai bogati 11 romani