Grupul are în vedere în primul rând lansarea unui serviciu de streaming muzical, în contextul în care tot mai mulţi şoferi preferă să asculte muzică online, mai degrabă decât prin radioul tradiţional.
"Noi credem că este important să ai parte de o experienţă excepţională în maşină, astfel încât clienţii noştri să poată asculta muzica pe care o doresc", a scris într-un e-mail pentru AFP grupul din California.
Potrivit site-ului american Recode, grupul antreprenorului miliardar Elon Musk s-a întâlnit recent cu diferiţi reprezentanţi ai caselor de producţie muzicale şi le-a făcut cunoscute ambiţiile sale.
Acest serviciu va fi integrat în sistemul multimedia actual montat în maşinile Tesla, compania producând 84.000 de vehicule anul trecut. Grupul prevede însă o creştere spectaculoasă a numărului de maşini produse – de un 1 milion de vehicule până 2020, odată cu începerea iminentă a producţiei "Modelului 3", un sedan entry-level, pentru care pre-comenzile au explodat deja.
Intrarea Tesla pe piaţa streamingului muzical ar fi o veste proastă pentru concurenţi precum Apple Music, Tidal, Deezer şi Spotify, care domină în prezent sectorul. Acesta din urmă a încheiat un parteneriat cu Tesla pentru toate maşinile vândute în afara SUA de către producător.
SURSA: Agerpres