Astăzi, Digi | RCS & RDS a anunțat că lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția sa în paralel cu societatea românească.

”Campania arată cum Digi|RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi|RCS & RDS.

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală”

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din ’89.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat clipul sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

 

Vâlcov: Aveau voie fondurile de pensii să achiziţioneze acţiuni la o companie urmărită penal?

„Acum două săptămâni am atras atenţia asupra neregulilor de la data listării Digi. Ieri am revenit şi am întrebat ASF-ul dacă este adevărat că valoarea contabilă a acţiunilor digi este de 1 leu şi 8 bani. Încă aştept răspunsul la această întrebare! După cum se vede, la data listării, acţiunile Digi erau cotate la 40 lei. Astăzi ele sunt la 28 lei (cu 30% mai puţin) şi continuă să scadă. Pentru corectă informare a românilor continui să întreb ASF: 1) Este adevărat că peste 3 milioane români au acţiuni la digi, prin intermediul fondurilor de pensii (pilonul ÎI)? 2) Este adevărat că o mare parte a banilor încasaţi pe acţiunile digi s-au dus în contul unei firme offshore din Cipru? 3) Este adevărat că datoriile digi depăşesc 1,3 miliarde euro, cu mult peste valoarea activelor? 4) Aveau voie fondurile de pensii să achiziţioneze acţiuni la o companie urmărită penal?”, a scris Darius Vâlcov, pe pagina sa de Facebok.

„Poate la un moment dat ne vor spune de ce s-au grăbit 4 milioane de pensionari să cumpere acţiuni Digi care valorează 1 lei şi 8 bani, să le achiziţioneze cu 40 de lei. Doar pentru că e televiziunea prin care unitatea militară SRI îşi transmite informaţiile? Iar despre Realitatea, acum două săptămâni am aflat că 300 de magistraţi sunt şantajaţi cu dosare deschise la DNA, dar nelucrate. L-aş întreba pe procurorul general, câţi jurnalişti şi patroni de presă au dosar deschise şi neînchise, ţinând cont că doar Realitatea Tv are 4 dosare deschise la acest moment?”, a declarat Darius Vâlcov, la Antena 3.

Autoritatea de Supraveghere Financiară a demarat o investigaţie cu privire la toate aspectele rezultate în urma informaţiilor apărute în spaţiul public privind investiţiile fondurilor de pensii administrate privat (Pilon II) în acţiunile Digi Communications, informează ASF printr-un comunicat de presă.

ASF precizează că orice emitent dintr-un stat membru al Uniunii Europene (UE) se poate lista în alt stat membru UE, prin procedura de paşaportare (passporting). În astfel de situaţii, prospectul de emisiune trebuie aprobat de către autoritatea de supraveghere din statul de origine.

În replică la declarația lui Darius Vâlcov, oficialii Digi au declarat că „nu facem politică şi nu vrem să fim implicaţi în jocuri politice. Însă, ne simţim datori faţă de abonaţii, investitorii, partenerii şi angajaţii noştri să corectăm informaţiile eronate pe care cineva le aruncă împotriva noastră în spaţiul public. (…) Politicianul aruncă o serie de afirmaţii care induc în eroare şi care trădează fie o totală necunoaştere a domeniului pieţei de capital, fie o strategie de manipulare a informaţiilor pentru a crea confuzie şi neîncredere într-un sector investiţional.”