Pregătește-te să plătești mai mulți bani pentru abonamentul Netflix. Platforma de streaming nu are vești bune pentru abonații actuali sau viitori.
Netflix pregătește mai multe creșteri de prețuri la abonamente în 2024
Pregătește-te să plătești mai mulți bani pentru abonamentul Netflix. Platforma de streaming nu are vești bune pentru abonații actuali sau viitori.
„Pe măsură ce investim și îmbunătățim Netflix, vom cere ocazional membrilor noștri să plătească ceva în plus pentru a reflecta anumite îmbunătățiri, ceea ce, la rândul său, ajută la impulsionarea investițiilor suplimentare pentru a îmbunătăți și a crește în continuare serviciul nostru”, a anunțat compania, comform CNBC.
Netflix și-a lansat pachetele de publicitate în noiembrie 2022 deoarece a renunțat la partajarea parolelor pentru a oferi utilizatorilor o modalitate mai ieftină de a accesa conținutul celei mai mari platforme de streaming din lume.
Între 12 și 15 milioane de abonați plătitori
Până acum, nu s-au înscris atât de multe persoane. Netflix a anunțat la începutul acestei luni că are, lunar, 23 de milioane de utilizatori activi la nivelul său de publicitate. Ar putea fi între 12 și 15 milioane de abonați plătitori, a estimat analistul Evercore ISI, Mark Mahaney.
Netflix are peste 260 de milioane de abonați la nivel mondial, după ce a adăugat alți 13,1 milioane în al patrulea trimestru.
Un abonament standard Netflix costă în prezent 15,49 dolari
O concluzie a șefilor Netflix ar putea fi că cea mai mare parte a audienței sale se mulțumește să plătească ceea ce percepe Netflix. Un abonament standard Netflix în SUA costă în prezent 15,49 USD pe lună. Nivelul publicitar costă 6,99 USD pe lună – același preț la care a fost lansat în 2022.
Netflix a anunțat recent că „WWE’s Raw” va ajunge în 2025. Este cea mai mare incursiune a Netflix în divertismentul live de până acum. Netflix plătește peste 5 miliarde de dolari pentru 10 ani de Raw. Cu mai mult conținut, Netflix poate avea acum o pârghie pentru a-și convinge utilizatorii că ar trebui să plătească mai mulți bani. Compania a spus că intenționează să-și amortizeze conținutul un „procent mare de o singură cifră de la an la an”.
Disney a anunțat, anul trecut, o creștere a tarifelor pentru platforma sa de streaming
Disney a anunțat anul trecut o creștere a tarifelor pentru platforma sa de streaming Disney+, iar abonații săi s-au revoltat la aflarea veștilor, amenințând că vor renunța la platformă. Disney+ a fost lansat la prețuri decente, dar după trei ani și jumătate de scumpiri treptate, se pare că unii fani și-au atins limita răbdării și s-au săturat de toate schimbările și creșterile din ultima vreme.
În timpul conferinței Disney pentru prezentarea raportului financiar trimestrial, a fost confirmat că versiunea fără reclame a unui abonament Disney+ va crește de la prețul actual de 10,99 dolari pe lună la 13,99 dolari pe lună începând din octombrie, relatează CinemaBlend.com.
Alături de anunțul legat de scumpiri a venit și vestea că, începând din 2024 serviciul va începe să blocheze partajarea parolelor, deși ce formă va lua aceasta este încă neclar. Deși creșterile de preț nu sunt neobișnuite pentru orice platformă de streaming, există întotdeauna teama că oamenii vor anula abonamentele dacă prețurile devin prea mari.