Bolt, una dintre platformele specializate în transport în comun la cerere a luat o decizie importabtă pentru România. Ea urmează, astfel, măsurile luată în urmă cu ceva timp de cel mai importat concurent al său, compania americană UBER.
Bolt, una dintre platformele specializate în transport în comun la cerere a luat o decizie importabtă pentru România. Ea urmează, astfel, măsurile luată în urmă cu ceva timp de cel mai importat concurent al său, compania americană UBER.
Platforma europeană de transport la cerere Bolt anunţă introducerea opţiunii de plată în numerar în toate cele trei oraşe în care compania operează, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis luni AGERPRES, pentru a plăti în numerar, pasagerii trebuie să deschidă aplicaţia Bolt şi să selecteze opţiunea ‘Numerar’ din secţiunea ‘Plăţi’. Ulterior, după cursă, aceştia pot plăti cash şi vor primi rest de la şofer, dacă este cazul. De asemenea, clienţii vor primi factura pe e-mail, exact ca în cazul curselor plătite cu cardul.
‘La Bolt, credem în libertatea de a alege cea mai convenabilă metodă de plată. Este foarte simplu să îţi introduci datele cardului în aplicaţie şi să călătoreşti fără cash, însă, dacă pasagerii preferă să plătească în numerar, ar trebui să aibă această opţiune”, a declarat David Mika, director regional CEE în cadrul Bolt.
Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este cea mai mare platformă europeană de transport, care are drept scop să facă transportul urban mai uşor, rapid şi convenabil.
Înfiinţată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în anul 2013, fiind în prezent una dintre platformele de transport care cresc cel mai repede în Europa şi Africa, având printre investitori companii precum: Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar şi Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.