Decizie fără precedent pentru Telekom! Și-a cedat canalele de sport concurenței
Telekom România și-a cedat canalele sportive către Orange România, modificarea acționariatului fiind făcută cu acordul membrilor CNA, spune paginademedia.ro.
De acum încolo Orange România deține posturile de televiziune Telekom Sport 1, Telekom Sport 2, Telekom Sport 3, Telekom Sport 4 și Telekom Info.
Amintim că în toamna anului trecut, Orange România a preluat pachetul majoritar din acțiunile companiei Telekom România, notează sursa anterior citată.
Telekom Sport a fost pe piața media timp de 10 ani
Telekom Sport a intrat pe piața media din România în 2010. La vremea aceea, Telekom purta alt nume. Consiliul Național al Audiovizualului a dat atunci licența pentru două posturi Dolce Sport. Ulterior, compania mamă, Romtelecom, a ajuns să aibă 4 canale de sport: Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 și Dolce Sport 4.
6 ani mai târziu, Telekom a cerut licențe și pentru Dolce Sport 5 și Dolce Sport 6, dar aceastea nu au mai funcționat din anul 2019.
În anul 2017, aceste canale au trecut printr-o campanie de rebranding. Astfel, din Dolce Sport, canalele au ajuns să se numească Telekom Sport.
Ultimii doi ai au fost complicați pentru Telekom Sport deoarece o parte din angajați au fost restructurați, iar alții au mers la Clever Media, compania care deține programele Look Sport.
Amintim că Telekom Sports are drepturile de a oferi publicului meciurile din Liga 1, Formula 1, NBA și competițiile europene de handbal.
Sursă foto: Dreasmstime