Clienții de la Banca Transilvania au parte de o nouă veste bună. Aplicația BT Pay a trecut printr-o schimbare recentă. Așadar, clienții care utilizează aplicația au parte de o nouă funcție. Despre ce este vorba, de fapt?
Aplicația BT Pay a fost actualizată
Clienții Băncii Transilvania sunt înștiințați despre o actualizare majoră în aplicația BT Pay. Banca adaugă o funcție nouă ce va fi disponibilă pentru toți utilizatorii. Servicii similare sunt deja oferite și clienților ING Bank și BCR.
Banca a făcut cunoscut faptul că aplicația sa a suferit o transformare majoră.
O nouă funcție pentru clienții BT Pay
Clienții vor putea reîncărca cartela telefonului mobil în doar câteva minute. Această facilitate este deja prezentă și la alte bănci din România.
Clienții vor avea opțiunea de a reîncărca cartela sau de a plăti un abonament.
Procesul este foarte simplu și poate fi realizat dintr-un singur loc. În plus, aplicația oferă și un curs valutar favorabil.
„Ți s-a întâmplat să ai nevoie să îți reîncarci cartela pe loc? Dacă da, trebuie să știi că în BT Pay îți poți face reîncărcarea cartelei din app, în doar câteva minute”, este anunțul celor de la Banca Transilvania pentru clienți.
Românii pot deveni clienți BT chiar din aplicație
Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking la Banca Transilvania, declară că BT elimina necesitatea vizitei la bancă. Astfel, cei interesați pot deveni clienți chiar din aplicație.
În plus, BT Pay a fost actualizat cu noi funcționalități.
Prin urmare, utilizatorii vor putea deschide conturi de economii, constitui depozite și efectua plăți în valută.
Utilizatorii care doresc să efectueze transferuri în valută pot face acest lucru prin adăugarea contului corespunzător în BT Pay.
Cei care au conturi în lei pot deschide direct din aplicație conturi în orice altă valută.
,,Ca să devii client retail al Băncii Transilvania, o poți face de acum înainte direct prin BT Pay.
Aceasta este una dintre cele mai așteptate funcționalități ale super-app-ului nostru, care transformă onboarding-ul într-o experiență 100% online, 24/7.
Cu tot ce am construit până acum în ecosistemul BT Pay, clienții găsesc pe telefon ce au nevoie pentru a face banking, precum și răspunsuri la rezolvarea unor nevoi complementare acestuia.
În curând, aplicația împlinește 6 ani, ocazie cu care vom comunica detalii despre cum a revoluționat serviciile noastre de retail banking, cum a reușit să construiască comportamente noi și, cel mai important, o adevărată comunitate în jurul său” declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
BT, acord pentru prima sa tranzacție de securitizare sintetică
Securitizarea sintetică valorează aproximativ 2 miliarde de lei, echivalent cu 400 de milioane de euro.
Prin intermediul acestui proces, FEI, cu suportul BEI, reduce riscul de credit pentru Banca Transilvania și permite băncii să redea capitalul alocat portofoliului securitizat.
În cadrul tranzacției, Banca Transilvania se angajează să ofere IMM-urilor noi finanțări în valoare de 2,64 miliarde de lei pentru proiecte sustenabile.
Securitizarea consolidă rolul său ca instrument care facilitează realocarea capitalului pentru investiții noi. Aceasta contribuie la crearea de locuri de muncă și la o tranziție echitabilă către neutralitate climatică.