“Vă rugăm să dispuneți comunicarea publică a renunțării la regimul must carry pentru serviciul de programe”, spune Pro TV în adresa către CNA.

 “Decizia noastră este motivată de faptul că Pro TV se află într-un proces de modificare a strategiei de distribuție în vederea trecerii la transmisia digital terestră și implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel național după un concept care ne va ajuta să minimalizăm impactul digitalizării asupra business-ului. Schimbările de distribuție nu vor afecta în niciun fel conținut”, se arată în justificarea postului de televiziune.

Pro TV era în capul listei posturilor must carry libere la retransmisie, având cea mai mare audiență medie.  Contactată de Paginademedia.ro, Maria Apostol, marketing & corporate affairs director Pro TV, a declarat, că, momentan, românii nu vor fi afectați de noua măsură și vor vedea Pro TV.   S-au încheiat noile contracte, în noile condiții? “Nu comentez”, a răspuns oficialul Pro TV legat de acest aspect.
Veniturile companiei care operează canalele Pro TV în România s-au ridicat, în 2012, la 134 de milioane de dolari, potrivit datelor publicate de compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME), în luna februarie 2013. Cifrele sunt în scădere față de 2011, când Pro TV a avut, în România, venituri de 159,3 milioane de dolari.
SURSA: PAGINADEMEDIA.RO