"Scopul nostru este de a menţine libertatea de a împărtăşi informaţii pe Facebook şi de a-i proteja totodată pe oameni de reclamele cu anumite conţinuturi", a informat reţeaua pe blogul său. "De exemplu, de-acum încolo vom încerca să limităm apariţia pe Paginile de Grup a reclamelor cu conţinut violent, şocant sau sexual".
Sistemul filtru va fi în prima etapă manual, dar Facebook va propune în săptămânile viitoare un proces automat pentru a bloca sau elimina din paginile sale reclamele cu conţinut ofensator.
"Înainte o marcă ce vindea produse pentru adulţi putea posta reclame pe partea din dreapta a paginii: de-acum încolo nu vor mai exista reclame cu acest tip conţinut", a precizat reţeaua de socializare.
Vânzările Facebook în primul trimestru au crescut cu 38%, la 1,46 miliarde de dolari, depăşind estimările analiştilor, iar profitul net a avansat cu 58%, la 217 milioane de dolari, semn că publicitatea pe dispozitive mobile generează afaceri tot mai mari pentru cea mai mare reţea de socializare.
Numărul utilizatorilor Facebook a crescut cu 23% în ultimele 12 luni, la 1,11 miliarde, dintre care 68%, sau 751 milioane, accesează serviciile reţelei de pe dispozitive mobile, cu 54% mai mulţi decât la începutul anului trecut.