Lanțul faimos de fast-food a terminat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 926 de milioane de lei, în creștere cu 18,7% față de anul precedent. Pentru companie, anul 2020 a fost plin de provocări, însă adaptarea a dus la continuarea activității „Anul 2020 este un an dificil pentru întreaga industrie, am fost nevoiți să ne adaptăm rapid și să luăm toate măsurile necesare pentru siguranța clienților, a colegilor și a partenerilor noștri.  

Ne-am concentrat eforturile către servirea clienților la McDrive, prin McDelivery și take-away, iar începând din septembrie am redeschis și interiorul restaurantelor pentru servirea la masă, ținând cont de noile reglementări ale autorităților. Continuăm să fim agili și să ne adaptăm pentru a răspunde nevoilor clienților noștri” au declarat reprezentanții McDonald’s pentru revista Capital.

Care sunt cele mai importante provocări pe care le-ați înfruntat în acest an?

„Avem o echipă puternică care a asigurat continuitatea businessului și a implementat rapid cele mai înalte standarde de siguranță pentru colegii și clienții noștri, ceea ce a fost prima provocare a acestui an. Ulterior, am continuat să dezvoltăm și să extindem serviciul de McDelivery în toate orașele în care operăm, să optimizăm McDrive-urile și zona de comandă la pachet, astfel încât să putem să rămânem mereu alături de consumatorii noștri.  Sistemul nostru operațional este foarte solid și inovator și ne-a permis să fim agili și să ne adaptăm rapid contextului creat de pandemie.”

Chiar dacă pandemia a lovit puternic industria în care activează, la fel ca mulți alți actori, managementul a găsit metodele necesare pentru a-și continua activitatea: „Am adaptat planul de investiții la noul context și continuăm să identificăm oportunitățile pentru dezvoltarea businessului. Continuăm să deschidem noi restaurante și să investim în inovații pentru clienții noștri. Am inaugurat deja un nou restaurant în București, la Piața Progresul și urmează să deschidem alte două restaurante până la finalul anului 2020, ajungând la 87 de restaurante. În paralel, continuăm procesul de digitalizare a restaurantelor noastre din întreaga țară pentru a le oferi clienților noștri o experiență mai plăcută și mai ușoară, mai ales că dezvoltarea digitală este prioritară pentru noi” a declarat compania pentru Capital.

Pe lângă management, angajații s-au adaptat rapid la noul status-quo dat de pandemie, după cum ni s-a transmis „Echipa de management alături de toți colegii din departamentele de Operațiuni, HR, Financiar și Supply-Chain au păstrat un dialog permanent cu cei peste 5.000 de colegi din țară și cu partenerii, s-au adaptat constant și a răspuns nevoilor lor, dând dovadă de multă flexibilitate și reziliență, iar rezultatul eforturilor tuturor s-a văzut încă din primele luni în care s-au instaurat restricțiile.”

În ediția de anul acesta al revistei Top 300 Companii veți afla cum s-au adaptat toate industriile la criza generată de covid-19 și care au fost performanțele lor în acest an. Capital Top 300 Companii, ACUM, la punctele de difuzare a presei și online pe www.agoramag.ro