Dedeman, compania fraţilor Dragoş şi Adrian Pavăl, liderul detaşat al pieţei de bricolaj autohtone, cu o cifră de afaceri de 606 mil. euro în 2013 şi un profit net de aprox. 65,3 mil. de euro, deschide, vineri, , primul magazin din Târgu Jiu. Reţeaua Dedeman ajunge, astfel, la 40 de magazine pe piaţa locală.
Valoarea investiţiei în noul magazin (12.000 mp), situat pe strada Termocentralei nr. 33, este de 12 milioane de euro, iar inaugurarea lui are loc la numai două săptămâni după deschiderea celui de-al treilea magazin din Bucureşti, în Colentina.
“Criza a trezit în rândul consumatorilor un fel de patriotism care dovedeşte inteligenţa clienţilor noştri, care văd colaborarea cu firme româneşti ca pe o soluţie de relansare a economiei. Din acest punct de vedere ne mândrim că suntem suport dar şi locomotivă pentru producătorii români, 80% din produsele noastre fiind achiziţionate de la furnizori locali, care au crescut şi s-au dezvoltat odată cu noi precizează Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.
Dedeman Târgu Jiu este cel de-al patrulea magazin deschis în 2014 şi al 40-lea al reţelei naţionale. Cu acest ritm susţinut de extindere, ce va duce reţeaua la un număr de 50 de magazine până la sfârşitul lui 2015, compania vizează consolidarea poziţiei actuale de lider al pieţei de materiale de construcţii şi amenajări din România.
Trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque și Ambient) îşi dispută cu cinci multinaţionale (Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax), Hornbach, Mr. Bricolage) cele circa 1,7 – 1,8 mld: euro, la cât e estimată piaţa de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj; micile firme au o pondere de circa 30%.