Dedeman angajează personal în mai multe magazine. La cât ajunge salariul

Cel mai mare lanț de magazine cu materiale de construcții și produse de bricolaj postează în această perioadă anunțuri de angajare, pentru locații din toată țara. Condițiile de lucru și nivelul salarizării poate varia de la magazin la magazin.

Lanțul de magazine Dedeman angajează în această perioadă în mai multe orașe din România. Satu Mare, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Agigea sunt doar unele dintre orașele pentru care Dedeman a lansat anunțuri de angajare, pentru poziția de consultant vânzări, în diferite domenii.

Un consultant în vânzări angajat la Dedeman câștigă de obicei un salariu net echivalent cu sau un pic peste salariul minim pe economie, la care se adaugă diferite bonusuri – bonus de vînzări, bonus de stoc și bonuri de masă. Nivelul veniturilor poate varia și în funcție de categoria magazinului, locația acestuia, de responsabilitățile asumate prin contract și de negocierea contractului de muncă.

De exemplu, un magazin clasa A, situat într-un oraș mare, presupune un target mai mare de vânzări, stres mai mare, clienți mai pretentioși. Salariul mai poate crește și dacă poziția ocupată presupune coordonarea altor oameni.

Veniturile totale ale unui consultant de vânzări, angajat în București, la un magazin de clasa A, pot ajunge și la 4 mii de lei, conform informațiilor noastre. Potrivit angajaților Dedeman, se poate pleca de la un salariu net de 2.600 de lei, la care se adaugă diferite bonusuri de performanță.

Potrivit anunțurilor de angajare postate de Dedeman, responsabilitățile unui consultant de vânzări presupun:
– întâmpină clienții cu promptitudine și amabilitate, oferindu-le consultanță privind produsele de pe raion;
– se ocupă de recepția mărfii pe raion, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ;
– expune și depozitează marfa la raft conform procedurilor interne;
– afișează și actualizează etichetele de preț;
– desfășoară activități de schimbare a promoțiilor realizând amenajări necesare expunerii acestora;
– se implică în activități de organizare și curățenie pe raion.

Compania Dedeman înseamnă în prezent o rețea de 49 de magazine și se află în continuare în plin proces de extindere la nivel național. Magazinele au suprafețe cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați, oferind o gama sortimentală diversificată de peste 45.000 de produse.