Magazinul Dedeman Tulcea are o suprafață de vânzare de circa 10.000 mp, 200 de locuri de parcare și o ofertă de peste 45.000 de produse. Odată cu noua deschidere, compania a creat, la Tulcea, 168 de locuri de muncă.
Magazinul din Tulcea este al cinci-lea inaugurat anul acesta, după Cluj, Drobeta Turnu Severin, Baia Mare şi Alba Iulia, iar deschiderea acestor cinci magazine a contribuit la creşterea cifrei de afaceri peste targetul iniţial stabilit, de 10%. În total, compania numără o rețea de 26 de magazine.
“Am depăşit numărul de 5.000 de angajaţi şi ne-am îndeplinit toate obiectivele pentru acest an, iar această realitate este confirmată şi de creşterea cifrei de afaceri peste nivelul planificat, păstrând în acelaşi timp profitabilitatea companiei. Viziunea noastră este să ne extindem în continuare. Credem că antreprenorii români au nevoie de încurajările celor care conduc destinele României şi nu dorim alt suport decât legi clare şi respectul cuvenit”, declară Dragoş Pavăl, președintele Dedeman. Mai departe, în 2012, Pavăl și-a propus deschiderea altor cinci unităţi şi menţinerea poziţiei de lider pe segmentul retailului de materiale de construcţii şi amenajărilor interioare.
Compania de bricolaj Dedeman, controlată de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl din Bacău, estima, în primăvară, afaceri de 400 milioane de euro în 2011.
Afacerile reţelei de magazine Dedeman au crescut cu 45,5% în 2010, până la 369 milioane euro (1,55 miliarde lei), iar pe tot grupul au cumulat 382 milioane euro, pentru care profitul s-a cifrat la 37 milioane euro.
Pentru comparație, Arabesque, fostul lider de piaţă, a reuşit, în 2010, să-şi crească vânzările, de trei ori mai încet decât Dedeman, cu 14,5%, până la 354,5 milioane euro (1,49 miliarde lei). Totuşi, Arabesque a reuşit să revină pe profit anul trecut, cu 9 milioane de euro.
Cea mai mare reţea de bricolaj rămâne însă cea a grupului german Praktiker, care operează 27 de magazine, dar care nu a anunţat planuri de investiţii în magazine noi în acest an.
În 2010, Praktiker a înregistrat un recul semnificativ al afacerilor, cu 24%, până la 197,4 milioane euro, concomitent cu adâncirea pierderilor, de la 5,2 milioane euro la 7,4 milioane euro.