”Valorile înregistrate până acum ne încurajează să credem că vom depăși cifra de afaceri stabilită la începutul anului”, spun reprezentanții retailerului. Ceea ce înseamnă că, în mod sigur, afacerile vor depăși un miliard de euro anul acesta. În 2015,rulajul a fost de 981 milioane de euro, în timp ce profitul a ajuns la 127 milioane de euro.
De fapt, care sunt factorii care influențează cel mai mult avansul vânzărilor, în general? ”Creșterea salariilor și creșterea consumului la nivel național, precum și dezvoltarea sectorului rezidențial au avut un efect pozitiv asupra vânzărilor. Dincolo de factorii externi, dezvoltarea gamelor de produse, vânzările online și implementarea unor tehnologii adiacente, precum și deschiderile de noi magazine au ca efect creșterea vânzărilor”, mai spun reprezentanții Dedeman.
Referitor la comportamentul consumatorilor, potrivit acestora, nu s-au remarcat schimbări majore în ultimul timp. Altfel spus, s-au păstrat relativ constante criteriile de alegere a retailerilor de la care să își facă cumpărăturile sau motivele pentru care aleg un produs în detrimentul altuia.
”În continuare, dincolo de preț și de serviciile adiacente care influențează decizia de cumpărare, și vremea are o influență majoră în desfășurarea lucrărilor de amploare. În lunile de vară și toamna sunt mai mari vânzările pentru produse de construcții, în timp ce în restul anului vânzările se concentrează pe produse pentru amenajări și redecorări, mobilă, electrocasnice și altele”, adaugă ei.