Denumirea militareasca de pe firmament se potriveste perfect strategiei si ritmului in care reteaua franceza de magazine de imbracaminte pentru copii cucereste, rand pe rand, pietele din intreaga lume. Sa deschizi 25 de unitati pe an nu este deloc usor, dar nici imposibil.

Lansata in 1987, in Franta, de catre Paul Zemmour, actualul presedinte al companiei, marca Sergent Major evoca atmosfera traditionala a vechilor scoli si se fundamenteaza pe atasamentul profund fata de valorile eterne ale copilariei. Inspirat initial din imaginea soldatilor de plumb, logoul sau a fost revigorat in 2004 printr-un concept nou, proaspat si dinamic, care foloseste ca simboluri chipiul si pana de scris.


Sergent Major a devenit in foarte scurt timp o marca de succes, astfel incat, in mai putin de 15 ani, reteaua s-a extins pana la un numar de 220 magazine, dintre care 49 sunt in afara Frantei (Spania, Belgia, Italia, SUA, Kuweit, Liban, Arabia Saudita, Maroc). Compania franceza acorda o mare atentie expansiunii internationale, astfel ca planurile sale pentru 2006 vizeaza intrarea pe pietele din Rusia, Europa de Est si Orientul Mijlociu.


Propunand colectii adaptate specificului varstei, pentru fetite si baieti, pe segmentele de varsta 0-18 luni (Bebe Couchet), 3-24 luni (Bebe Debout) si 2-14 ani, Sergent Major considera ca produsele sale pot fi un mijloc de dezvoltare a imaginatiei si personalitatii copiilor. Materialele si metodele de creatie folosite pentru producerea colectiilor sunt adaptate specificului varstei si activitatilor copiilor: pantaloni cu banda elastica, inchizatori usor de deschis, captuseli detasabile pentru haine in vederea adaptarii lor la temperatura, centuri reglabile etc.


Magazinele Sergent Major sunt amenajate pe suprafete de vanzare de minimum 80 metri patrati, cu un depozit de 10 metri patrati. Vitrina spatioasa, de cel putin sase metri lungime, este principalul element de comunicare al marcii, si ea exprima tendintele conceptului, fiind reinnoita la fiecare trei saptamani.


Investitia necesara pentru operarea unui magazin Sergent Major in Romania este de circa 100.000 euro, suma care include stocul de marfa initial, dar si costurile necesare amenajarii, situate in jurul a 700 euro/mp.

Pentru o informare detaliata, accesatI sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.