Una dintre prevederile ordonaţtei apărute vineri seara obligă orice agenţie de publicitate să intermedieze cumpărarea de spaţiu publicitar pe TV doar dacă este împuternicită de postul respectiv de televiziune să o reprezinte.
Citeşte pe radardemedia.ro care sunt explicaţiile şi reacţiile apărute în urma publicării acestei legi.Degringoladă pe piaţa de publicitate din România: Guvernul a publicat OUG care modifică piaţa de publicitate TV (explicaţii şi reacţii)
15 aprilie 2013, 16:14
Ultima modificare în 15 aprilie 2013, 19:14
Ordonanţa de Urgenţă, nr.208, publicată vineri, 12 aprilie, în Monitorul Oficial anunţă modificarea Legii Audovizualului, în baza căreia funţionează CNA pe piata audiovizuală din România.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- O nouă campanie de comunicare pentru Dorna| VIDEO
- S-a lansat o nouă televiziune în România
- DECIZIE: OTV rămâne închis
- Cel mai piratat film din istorie: a fost descărcat de pe torrente de un milion de ori într-o singură zi
- Revine emisiunea Capital TV la B1 TV
- Televiziunea Comedy Central Extra s-a lansat în România
- RDS a cedat presiunilor: Nașul TV poate fi recepționat în rețeaua RCS-RDS, în sistem digital
- Antena Grup sancţionată cu somaţie publică de CNA, din cauza unei campanii incorecte împotriva RCS&RDS
- Bancherul care face audienţă la Kanal D
- RDS, somat să introducă NAȘUL TV în grilă