În ciuda crizei economice, cel mai mare retailer de încălţăminte din Europa, Deichman, a deschis pe piaţa din România opt magazine noi şi şi-a dublat cifra de afaceri la 63,8 milioane de lei.
Astfel, dacă la finele lui 2008 pe piaţa locală existau doar 13 magazine sub brandul nemţesc Deichman, în 2009 reţeaua a ajuns la 21 de puncte de lucru. Şi cifra de afaceri a crescut de la 29,8 milioane de lei în 2008, la 63,8 milioane de lei anul trecut.
Pentru anul în curs Deichman a planificat alte 10 inaugurări care vor crea peste 100 de noi locuri de muncă.
282 de magazine noi în lume
Grupul şi-a continuat dezvoltarea şi în lume, atât în ceea ce priveşte cifra de afaceri, volumul de perechi de încălţăminte vândute, precum şi numărul de magazine inaugurate. Astfel, în 2009 au fost deschise 282 noi magazine în Europa şi SUA. “Obiectivele stabilite pentru 2009 au fost depăşite în pofida crizei financiare”, a declarat Heinrich Deichmann, preşedintele grupului.
Cifra de afaceri a companiei a crescut în 2009 cu 9%, de la 3,1 miliarde euro la 3,4 miliarde euro. Numărul de perechi de pantofi vândute a crescut cu 8,3%, de la 127 la 138 milioane perechi.
În acest moment Deichmann are 2.767 magazine în 18 ţări europene şi în SUA, asigurând locuri de muncă pentru 28.000 de persoane.