Dejun, cina si festin on-line

Comanda on-line devine cea mai avantajoasa metoda de livrare a preparatelor.Serviciile de catering includ livrarea la domiciliu a meniului comandat, eventual a bauturilor, asigurarea pranzului la serviciu (cateringul industrial) si organizarea meselor festive sau doar prepararea mancarurilor (cateringul festiv). Multe firme nu practica livrarea la domiciliu, mai ales cand comanda este mica, din doua motive: nu asigura un profit mare imediat si nu exista suficiente cereri pentru a justifica depla

Comanda on-line devine cea mai avantajoasa metoda de livrare a preparatelor.Serviciile de catering includ livrarea la domiciliu a meniului comandat, eventual a bauturilor, asigurarea pranzului la serviciu (cateringul industrial) si organizarea meselor festive sau doar prepararea mancarurilor (cateringul festiv). Multe firme nu practica livrarea la domiciliu, mai ales cand comanda este mica, din doua motive: nu asigura un profit mare imediat si nu exista suficiente cereri pentru a justifica deplasarile.
Serviciile prin Internet sunt ultima inventie in materie de catering. Nu comoditatea este argumentul forte al acestui gen de servicii, ci faptul ca puteti vedea cum arata mancarea pe care o comandati (chiar daca in poza puiul este mai rumen), din ce este preparata si care sunt toate optiunile culinare disponibile. Cele mai multe site-uri au afisat si pretul produselor oferite, dar mai bine verificati telefonic daca nu exista suprataxe pentru transport sau servicii. Iata cateva adrese de internet: www.china-express.ro, www.eatonline.ro, www.snackattack.ro, www.eventteam.ro. Atentie insa, e posibil sa fie impusa o comanda minima, nu prea avantajoasa pentru o singura persoana.
Sistemul de comanda clasic este simplu: un telefon, o intalnire pentru stabilirea conditiilor contractuale (doar pentru cateringul industrial si festiv) si livrarea produselor. Problemele apar atunci cand vreti comanda imediat. Cea mai rapida servire se poate face in trei sferturi de ora (conteaza mult zona din care se face comanda), insa pentru a fi sigur ca veti manca la pranz, trebuie sa faceti comanda cu aproximativ trei ore mai devreme, respectiv, in jurul orei zece. Pentru ocazii festive comanda poate fi onorata, in cel mai fericit caz, dupa o zi, iar cu cat comanda este mai pretentioasa, cu atat se prelungeste perioada de onorare a comenzii. In aceste cazuri, detaliile se stabilesc cu o saptamana inainte, eventualele modicari facandu-se cu cel mult trei zile inainte.

Mancare chinezeasca in pachet

Bucataria chinezeasca a prins mai bine in Romania, mai ales pentru cei care nu doresc aventuri in propria farfurie, fiind mai putin „radicala” decat cea japoneza. Sansele de a gasi tot felul de animale care inca misca sunt mult mai mici la cele mai multe restaurante chinezesti, mai ales in cazul in care mancarea a fost adaptata societatii europene. Cristian Octavian Frasin, presedintele restaurantului chinezesc Yin – Yang spune ca aceasta mancare „este adaptata pentru Romania, in sensul ca poate sa nu fie atat de picanta, de condimentata cum este in China. Marea majoritate a mancarurilor chinezesti se bazeaza pe pui si pe legume, plus bine cunoscutul orez. Facem insa mancare din carne de vaca si preparam fructe de mare. Noi nu preparam sobolani, soparle, caini sau mai stiu eu ce astfel de animale”.     

Mesele festive nu au limite gastronomice

Tudor Boiceanu, director general Gastrom International Catering
Firmele de catering sunt gata sa ofere totul in schimbul banilor, atunci cand este vorba de evenimente deosebite, si nu numai din punct de vedere gastronomic. Incepand cu asigurarea consultantei in alegerea mancarurilor si a locatiei, cu prepararea si prezentarea mancarurilor, cu servirea lor si terminand cu decorarea spatiului, asigurarea muzicii, a transportului, a jocurilor de artificii etc. Tudor Boiceanu, director general Gastrom International Catering, este de parere ca „mesele festive iti ofera posibilitatea sa iti etalezi fantezia. Petrecerile sunt cele care arata capacitatea unei firme de a oferi un serviciu de calitate. De la modalitatea de aranjare, calitatea serviciilor ospatarilor si , nu in ultima instanta, calitatea produselor si a preparatelor, pana la varietatea ofertei”.