Compania Delaco a înregistrat o creştere de 55% a cifrei de afaceri pentru anul 2008, faţă de anul 2007, ajungând la 185 de milioane de lei (circa 50 milioane de euro). Creşterea, dupa cum spun reprezentantii companiei, a fost influenţată în mare parte de investiţiile în comunicare, estimate la aproximativ 2 milioane de euro. Rezultatele bune se datorează de asemenea, si înregistrarii unei dublări a vânzărilor pe segmentul de caşcaval.
„Rezultatele înregistrate vin ca o consecinţă firească a creşterii mari pe care am avut-o pe segmentul de caşcaval. Avem de altfel cel mai variat portofoliu pe acest segment, bucurându-ne de o poziţie de top” declara Tudor Comaniciu, director general Delaco.
Pentru anul 2009 reprezentanţii Delaco estimează o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 40%, având în plan lansări pe mai multe segmente de produse.
Compania se situează astfel în primii cinci producători de brânzeturi din România. Pentru aceeaşi perioadă, profitul companiei a înregistrat o dublare a valorii faţă de 2007.
Delaco este distribuitor unic în România pentru mărcile Zott, Bergader, Joya şi Reinert şi asigura logistica pentru Reinert.