Potrivit companiei, este vorba de un nou sistem pentru tehnologia common rail pentru vehiculele utilitare medii şi grele, ce se va baza pe tehnologia Delphi deja dovedită, pentru Euro VI.
În centrul noii tehnologii a sistemului common rail se află un injector inovator care permite controlul în timp real al informaţiilor despre operaţia de injectare. Sistemul nu necesită cabluri sau interfeţe adiţionale ori spaţiu de ambalare. Datele furnizate de injector permit punerea în aplicare a controlului closed-loop, care monitorizează în mod continuu şi optimizează timpii de injecţie pentru a compensa schimbarea condiţiilor, inclusiv uzura pe durata de viaţă a vehiculelor.
'Considerăm că nu este doar una dintre cele mai eficiente soluţii, dar, prin design, este şi cea mai simplă. Controlul closed-loop este esenţial pentru următoarea generaţie a sistemului de alimentare cu combustibil, dar trebuie să fie realizat într-o manieră convenabilă şi cât mai simplă. Injectorul Delphi closed-loop pentru vehicule utilitare medii şi grele realizează acest lucru printr-un design simplu, elegant, care nu necesită cabluri suplimentare', a declarat Kerem Erman, vicepreşedinte, Powertrain şi general manager, Fuel Injection Systems pentru Delphi.
Delphi a dezvoltat, de asemenea, o nouă categorie de motoare şi sisteme de controlare a propulsiei care sunt mult mai puternice decât cele din generaţia actuală. Noile aplicaţii – circuite specifice integrate (ASIC) Delphi permit adăugarea de caracteristici suplimentare care să fie incluse, cum ar fi creşterea securităţii cibernetice, controlul integrat SCR şi timpi de calibrare redus.
Delphi Automotive PLC (NYSE: DLPH) este o companie de înaltă tehnologie, care integrează soluţii mai sigure, mai ecologice şi interconectate pentru sectorul auto. Cu sediul în Gillingham, U.K., Delphi coordonează centre tehnice, site-uri de producţie şi servicii de asistenţă pentru clienţi în 44 de ţări.