Directorul departamentului de marketing din cadrul Antena Group, Cristina Jura, a decis să părăsească Intact după 15 ani în companie. Cristina Jura a venit în 2010, din agenţia de publicitate McCann Erickson, ca brand manager Antena 1. Un an mai târziu, a preluat tot marketingul din Antena Group.

Contactată, Cristina Jura și-a motivat plecarea de la conducerea departamentului de marketing. Ea a mărturisit că nu dorește să intre în amănunte, dar totul ține de anumite motive din viața ei privată.

„Ca urmare a unor motive personale, am fost nevoită să preiau afacerea familiei, o mică firmă care nu are legătură cu media. Din motive care ţin de viaţa privată, aş dori să nu intru în amănunte”, a declarat aceasta pentru paginademedia.ro.

Anterior funcției de Marketing Manager în cadrul Antena Group, Cristina Jura a ocupat, în perioada 2010-2012, postul de Senior brand manager la Antena 1. Înainte de a se alătura Antena Group, ea a lucrat în agenția de publicitate McCann Erickson, unde a fost, pe rând, Account Manager, Senior Account Manager şi apoi Account Director, între anii 2005-2008.

Noul șef de marketing e de la Pro TV

După plecarea Cristinei Jura, la conducerea departamentului de marketing vine un nume cu experienţă la Pro TV. Noul şef va fi Dana Iordache, care a lucrat aproape 20 de ani în Pro TV.

În ultimii zece ani la postul din Bdul. Pache Protopopescu, Dana Iordache a fost Brand Manager al Pro TV, Pro Cinema, MTV România şi Pro TV Internaţional.

Ea a venit la Pro TV în vara lui 2004. A fost asistent de producţie, apoi a lucrat pe Pro TV Internaţional până la sfârşitul lui 2007 (responsabilă de strategia de programare a staţiei, de grila de programe). Începând cu anul 2008, Dana Iordache a fost brand manager Pro TV, dar şi pentru Pro Cinema şi Pro TV Internaţional.

În prezent, mai multe departamente din Antena Group sunt conduse de foşti oameni din Pro TV.