”Am început anul cu inaugurări în mall-uri. Singurele magazine deschise în 2015 au fost în proiectele comerciale cele mai de amploare din București și Brașov. În luna martie, am inaugurat o unitate Anna Cori& All Shoes la Brașov, în Coresi Mall, iar acum în Mega Mall. Vrem să avem prezență în astfel de centre comerciale, am tot discutat cu nenumărați dezvoltatori posibilitatea deschiderii de unități și încă suntem în negocieri pentru alte două proiecte aflate în construcție”, spune Ana Cornea, manager și proprietar al Denis.
Investiția în cele două magazine din Mega Mall se ridică la jumătate de milion de euro, incluzând stocul de marfă. Cele trei magazine inaugurate de la începutul acestui an până în prezent fac parte din strategia de dezvoltare a producătorului, strategie care prevede deschiderea a aproximativ zece unități până la finalul anului 2015. ”Vom continua să investim în unități. Anul trecut am făcut și pasul online, investind în magazine virtuale, atât pentru Why Denis, cât și pentru Anna Cori & All Shoes. La finalul lui 2014, după doar câteva luni de operare, am înregistrat vânzări online de aproximativ 100.000 de euro”, mai spune Ana Cornea.
În 2014, cifra de afaceri a companiei s-a situat la 10,5 milioane de euro, în creștere de la nouă milioane de euro înregistrată în 2013. Trendul crescător este așteptat și pentru 2015, estimările după primul trimestru al anului fiind de până la 15%.