Marţi a fost o seară specială pentru cele trei mari posturi TV din România. ProTV, Antena 1 şi Kanal D s-au bătut la nivel de audienţe cu programe foarte diferite.
ProTV a mizat pe fotbal
Cei de la ProTV au mizat pe fotbal, ca de obicei în această lună. Meciul de la ora 19.00, de la Campionatul European, i-a plasat pe cei de la ProTV pe locul secund în prvinţa audienţelor, la începutul orei 19.00, conform cifrelor consultate de către capital.ro. Pe primele sloturi de la ora 19.00, Observatorul Antenei 1 a fost peste Ungaria Portugalia, la nivel naţional.
Totuşi, ProTV a preluat poziţia de lider de la 19.30. Până la ora 20.45, ProTV a fost pe primul loc. Cifrele au variat între 6 şi 9. La ora 20.45, după ce meciul s-a terminat, Antena 1 a intrat în scenă din nou. Începuse o nouă ediţie de Chefi la cuţite, una dintre cele mai urmărite show-uri TV din România.
Chefi la cuţite a rupt audienţele
De la ora 2045, Chefi la cuţite a avut cifre fabuloase de audienţă. Până la ora 22.30, când emisiunea era pe final, Chefi la cuţite nu a avut sub 9 rating, dar a depăşit chiar 12, cele mai bune cifre ale serii de marţi. Începutul meciului dintre Franţa şi Germania, ora 22.00 a adus cifre foarte bune şi celor de la ProTV.
Denise Rifai, audienţe mari cu Adrian Minune
La ora 23.00, Kanal D a contracarat cu Denise Rifai. Emisiunea la care a fost invitat lăutarul Adrian Minune a avut cifre foarte bune de audienţă.
Kanal D s-a clasat pe locul doi, în topul televiziunilor aseară, cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai”, în rândul populației din întreaga țară și la orașe. Minutul de aur a fost înregistrat la 23:02, când peste 1 milion de români (1.019.000) urmăreau interviul cu Adrian Minune.
Interviul cu celebrul cântăreț de manele Adrian Minune a fost urmărit în medie, de circa 700 de mii (699.000) de telespectatori din întreagă țară, în fiecare minut al difuzării.
În intervalul de difuzare a emisiunii (23:20 – 1:00), Kanal D s-a clasat pe a doua poziție, în topul audiențelor, la nivel Național, înregistrând 4,0% puncte de rating și 15,6% cotă de piață, iar pe targetul All Urban, stația TV a acumulat 3,2 % Rating și 12,9% cotă de piață.