Depozitul de Papetărie are cu 15% mai mulţi clienţi

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, a înregistrat o cifră de afaceri de 1,8 milioane euro în cursul primului trimestru al anului, în creştere cu 12,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2008. „Am reuşit să avem o evoluţie pozitivă în această perioadă datorită faptului că numărul de clienţi a crescut cu 15% între 31 decembrie 2008 şi 31 martie 2009. Le mulţumesc clienţi

Depozitul de Papetărie (www.dpap.ro), unul dintre principalii jucători de pe piaţa distribuţiei de produse de birotică şi papetărie, a înregistrat o cifră de afaceri de 1,8 milioane euro în cursul primului trimestru al anului, în creştere cu 12,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2008.

„Am reuşit să avem o evoluţie pozitivă în această perioadă datorită faptului că numărul de clienţi a crescut cu 15% între 31 decembrie 2008 şi 31 martie 2009. Le mulţumesc clienţilor Depozitului de Papetărie pentru că ne-au ales pe noi”, a declarat Dan Popa, directorul general al companiei.

Creşterea numărului de clienţi s-a datorat diversificării gamei de produse oferite, respectiv îmbunătăţirii serviciilor companiei, care a ales să externalizeze o serie de activităţi, precum transportul. Depozitul de Papetărie şi-a planificat pentru acest an o cifră de afaceri de 7,2 milioane euro, la acelaşi nivel cu rezultatul pe 2008, căile prin care intenţionează să realizeze acest obiectiv fiind cele clasice: creşterea numărului de clienţi şi a portofoliului de produse, respectiv creşterea valorii medii a comenzilor.

„Avem de trecut un trimestru doi destul de dificil, care este tradiţional mai slab decât primul trimestru al anului, în sectorul papetăriei, fiind marcat de două perioade slabe pentru vânzări: Paştele şi mini-vacanţa de 1 mai, respectiv luna iunie. Vânzările revin, tradiţional, la nivelurile normale în august şi septembrie, când încep aprovizionările pentru reînceperea anului şcolar, respectiv pentru reluarea activităţii în companii, după perioada de vacanţe. Practic, cea de-a doua jumătate a anului este cea mai bună, pentru vânzări”, explică Dan Popa, Directorul general al Depozitului de Papetărie.

Depozitul de Papetărie este un business cu capital 100% românesc, înfiinţat în 1998. Cu peste 8.000 de clienţi şi o cifră de afaceri de 7,2 milioane euro anul trecut, Depozitul de Papetărie vizează anul acesta consolidarea businessului şi creşterea numărului de clienţi. Depozitul de Papetărie reprezintă în mod direct în România unele dintre cele mai renumite mărci din domeniu: Bi-Office, Centropen, Cleanlike, Elba, Fellowes, Hopax, Karton P+P, Korona, Laco, Memoris-Precious, Mikro, Oxford, Parker, Pensan, Quicks, Syrom, Tanex, Tarifold, Waterman.