Autoitalia Group intenţionează să comercializeze aproape 11.000 de autovehicule pe piaţa românească în acest an, dintre care, marea lor majoritate vor aparţine mărcii Fiat, a delarat Cristian Milea, directorul reţelei de dealeri a companiei."Ţinta iniţială privind vânzările Fiat a fost de 12.000 de unităţi, însă din cauza evoluţiei pieţei în ansamblul său am coborât nivelul la 10.000 de unităţi. Pentru vânzările totale ale Autoitalia, acest volum poate varia, însă n
Autoitalia Group intenţionează să comercializeze aproape 11.000 de autovehicule pe piaţa românească în acest an, dintre care, marea lor majoritate vor aparţine mărcii Fiat, a delarat Cristian Milea, directorul reţelei de dealeri a companiei.
„Ţinta iniţială privind vânzările Fiat a fost de 12.000 de unităţi, însă din cauza evoluţiei pieţei în ansamblul său am coborât nivelul la 10.000 de unităţi. Pentru vânzările totale ale Autoitalia, acest volum poate varia, însă nu foarte mult, cu circa 800 de unităţi, deci aproape de 11.000 de autovehicule, inclusiv comerciale”, a spus Milea.
Declaraţiile reprezentantului Autoitalia au fost făcute în cadrul evenimentului de lansare oficială în România a noului Alfa MiTo, despre care Cristian Milea spune că în următorii doi ani ar putea deveni cel mai vândut model al mărcii Alfa Romeo pe piaţa românească.
Pe de altă parte, Milea a precizat că programul „Rabla” a avut un început „destul de slab” pentru marca Fiat, cele mai multe vânzări fiind efectuate în ultima lună.
„Am rezolvat circa 450 de cereri până la sfârşitul săptămânii trecute (n.r. vineri, 8 mai 2009), iar alte 60 de solicitări se aflau în lucru la acea dată. Cele mai multe vânzări au fost efectuate în ultima lună”, a explicat directorul reţelei de dealeri a Autoitalia Group.