Deschiderea oficială a magazinului online va fi marcată  prin reduceri de 10% la toate produsele achiziționate prin aplicația Rhea Costa Facebook Store, în perioada 8 – 10 martie.

Pagina Rhea Costa are o comunitate activă de peste 10.000 de fani, iar selecția de produse din magazinul de pe Facebook cuprinde, pe lângă noutăți, și produse preferate de aceștia de-a lungul timpului. Gama de produse oferită va fi actualizată constant, vor exista mereu promoții speciale pentru fani, dar și ediții limitate comercializate exclusiv pe Rhea Costa Facebook Store.

„Pagina de Facebook a fost încă de la început un mijloc de a păstra legătura cu clientele și fanii creațiilor Rhea Costa, iar crearea shop-ului aici, înaintea lansării magazinul online rheacosta.com, a venit firesc, ca răspuns la cererile și numărul mare de comenzi primite prin intermediul acesteia. Eu însămi sunt o adeptă a shopping-ului online, și înțeleg nevoia femeii moderne, active, mereu pe fuga, de a avea soluții rapide și la îndemână pentru înnoirea garderobei”, a declarat Andreea Constantin, designerul brandului.

Magazinul poate fi accesat pe pagina de facebook Rhea Costa – https://www.facebook.com/rheacosta
Dezvoltată de Tuio Social Media, aplicația fBoutiq folosită de Rhea Costa are o interfață ușor de utilizat, asemănătoare deja clasicelor magazine online, iar sistemele de securitate digitală folosite asigură protecția datelor personale.

Știrista TVR Malvina Cservenschi a fost prima care a început să-și vândă brandul ”Malvensky Charms” pe platforma Facebook.

În România se vinde anual modă de 2 mld. euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.
În privința producătorilor români, se vorbește de două mari categorii. Prima, care e dominantă în termeni financiari, e cea a companiilor care produc sub brand propriu, dar care au ținut în umbră numele designerilor: e cazul Jolidon, Dada, TinaR, Guara sau ID Sarrieri. Iar a doua, mult mai mică în termeni de business, e cea pentru care numele contează, fiind reprezentată de designerii care și-au promovat, de la bun început, colecțiile care le poartă numele, cum este și Rhea Costa.