Pe durata Campionatului European de fotbal desfasurat in Austria si Elvetia destinatia turistica Romania a fost promovata in orasele Viena, Klagenfurt si Salzburg prin mijloace de tip out-door.

Anume, in Viena, Romania a beneficiat de promovare pe 500 panouri luminoase si pe 25 stalpi luminosi rotativi, in Klagenfurt au fost 40 de panouri luminoase, iar in Salzburg au fost 50 de panouri luminoase si 5 stalpi luminosi rotativi. Perioada de desfasurare a acestei campanii este 19 iunie – 9 iulie 2008. Panourile si stalpii sunt localizati in statii de metrou, de autobuz, pe bulevardele centrale.

“Suntem foarte bucurosi ca am reusit sa contractam aceasta campanie de promovare a destinatiei Romania. Desi ea a avut loc in doar trei orase din Austria, cei care au vazut panourile noastre au fost turisti din toate colturile Europei. Au fost promovate Maramuresul, Delta Dunarii, Bucurestiul si turismul cultural religios”, a declarat Lucia Morariu, Secretar de stat in cadrul Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale.