Deutsche Telekom va păstra adresele de tipul somebody@t-online.de, care sunt folosite de un mare număr germani pentru email-urile lor. T-Online este cel mai mare cel mai mare furnizor de servicii online (ISP) din Europa.

Tranzacţia urmează să fie finalizată în trimestrul patru din 2015 şi va include şi vânzarea Interactive Media, divizia de vânzări de publicitate a Deutsche Telekom, cea mai mare companie de telecomunicaţii din Europa.

Tranzacţia urmează să fie supusă spre aprobare autorităţilor de reglementare. Analiştii estimează că vânzările anuale ale T-Online.de se ridică la 100 milioane de euro. Profitul trimestrial al Deutsche Telekom AG a depăşit estimările analiştilor datorită majorării numărului de clienţi în Germania şi deprecierii euro, care a sporit câştigurile înregistrate de T-Mobile, divizia de telefonie mobilă din SUA. Deutsche Telekom deţine 66% din acţiunile T-Mobile US, a cărei valoare de piaţă se ridică la aproximativ 31,5 miliarde de dolari. T-Mobile a depăşit Sprint Corp în trimestrul doi din 2015, devenind al treilea operator de telefonie mobilă din SUA după numărul de clienţi.

Profitul ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare a crescut cu 13% în trimestrul doi din 2015, la 5,03 miliarde de euro (5,5 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la 4,94 miliarde de euro.

Deutsche Telekom a confirmat estimarea privind obţinerea unui profit ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare de 18,3 miliarde de euro în acest an şi un flux de numerar de aproximativ 4,3 miliarde de euro. În funcţie de aprecierea dolarului, profitul operaţional ar putea ajunge în 2015 la 19,3 miliarde de euro, a anunţat compania germană.

Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 228.000 de angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro în anul financiar 2014, mai mult de 60% din această valoare consemnată în afara Germaniei.

Deutsche Telekom controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România. La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom şi Cosmote România au anunţat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele şi serviciile vor fi oferite sub brandul 'T'. AGERPRES