Insolvenţa companiei Family Home Concept, fosta Domo Retail SA, şi închiderea majorităţii magazinelor DOMO au lăsat în urmă sute de clienţi nemulţumiţi. Ei se plâng că au plătit produse pe care nu le-au mai primit sau că au cumpărat electrice şi electrocasnice defecte şi nu le mai pot repara.
"Am sunat de nenumarate ori şi nu mi-a răspuns nimeni. Va rog să luaţi măsuri şi să răspundeţi sesizărilor deoarece am plătit pentru nişte produse pe care nu le-am primit. Doresc să mi se trimită restul de produse sau să mi se restituie banii. Măcar răspundeţi pe mail/facebook sau la telefon!", este unul dintre mesajele trimise de clienţii retailerului electro IT Domo pe pagina oficială de Facebook a magazinului online domo.ro, operat de societatea Domo SRL, compania soră a Family Home Concept (Fosta Domo Retail SA) aflată în insolvenţă.
Vezi aici despre ce este vorba şi CUM ai putea fi ŞI TU afectat: