După o întârziere de două ore la plecarea din Antalya, călătorii au fost nevoiți să aștepte încă o perioadă similară în aeroportul Otopeni pentru a-și ridica bagajele. Sute de persoane, inclusiv mame cu copii, au stat azi noapte în aeroport. Problema a fost cauzată, se pare, de lipsa de personal.

După ce au ajuns cu întârziere în România, sute de persoane, inclusiv mame cu copii mici, au fost obligate să rămână pe aeroportul Otopeni până târziu în noapte. Când am contactat Biroul de Informații al aeroportului pentru a solicita detalii, răspunsul a fost: „Fără telefon, acum chem poliția.”

Cristian Popescu Piedone, revoltat de ce s-a petrecut pe Otopeni

Printre călătorii afectați de această situație s-au aflat primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone. Și europarlamentarii Gheorghe Piperea și Eugen Tomac s-au aflat în această situație.

„Două ore, două ore şi jumătate. Patru oameni probabil că o să fac o echipă de voluntariat să chem să ne ducem să rezolvăm bagajele că văd că, conducerea Aeroportului Otopeni sau TAROM…”, a spus Piedone.

bagaje
Haos pe Otopeni din cauza bagajelor/SURSA FOTO: Dreamstime

Ore în șir în așteptarea bagajelor

Un pasager care a zburat cu Air Turkish a explicat că stă de mult timp și își așteaptă bagajele. Acesta a menționat că sunt oameni care stau de 2-3 ore. El s-a plâns că problema nu este cu adulții ci cu copiii.

„E mai bine de o oră. Problema care se pune este că nu mai apare pe niciun fel de monitor avionul care a venit de la Bruxelles. Eu nu am întâlnit niciodată așa ceva și mă întreb ce s-ar putea întâmpla dacă aș lasă lucrurile așa cum sunt și să vin peste o zi sau două să îmi iau bagajul.”, a reacționat și europarlamentarul Gheorghe Piperea.

Românii erau revoltați că nu există personal handling că să descarce bagajele.

„E minunat, e ora două dimineață să știți”, a comentat unul dintre pasageri.

Europarlamentarul Eugen Tomac susține că managementul este complet dezastruos

Eugen Tomac a declarat că a așteptat aproape două ore. El a spus că este inadmisibil să nu existe nicio explicație și să lipsească conducerea. În opinia sa, persoana responsabilă de serviciul de noapte în aeroport ar trebui să vină să explice situația oamenilor.

„Se pare că managementul este complet dezastruos”, a comentat europarlamentarul.

Amintim că pe 8 iulie compania Tarom a anulat mai multe zboruri. Pasagerii au fost nevoiți să doarmă pe bănci sau chiar pe jos în aeroportul Otopeni. Deși au solicitat să discute cu un reprezentant al companiei, nimeni nu a venit să le ofere asistență. Purtătorul de cuvânt al companiei Tarom a anunțat atunci că vor fi căutate soluții pentru pasagerii afectați de zborurile anulate.

Cauza principală a acestui haos ar fi fost lipsa de personal, în contextul în care în ultimii doi ani aproximativ 60 de angajați ai companiei au părăsit postul.