Compania Orange România a anunțat că a înregistrat o scădere de 2% a cifrei de afaceri în primul trimestru al anului 2019, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, până la 265 de milioane de euro, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă.
”În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 265 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) şi al scăderii uşoare a vânzărilor de echipamente comparativ cu primul trimestru din 2018”, se arată în comunicat.
La data de 31 martie, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10,693 milioane de clienți, în creștere cu 2,3% comparativ cu finalul primului trimestru al anului precedent.
”Serviciile fixe au continuat evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra peste 519.000 clienţi, în creştere cu 24% faţă de T1 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 303.600 de clienţi, în creştere cu 44.6% faţă de aceeaşi perioadă din 2018”, se arată în comunicat.
Toți abonații trebuie să fie puși în temă cu faptul că Orange România a menționat că a continuat investițiile în infrastructură, oferind de la începutul anului curent acces la conectivitate 4G+ în 432 de noi localități și orașe, înglobând 439 de mii de locuitori, astfel încât la finalul lunii martie, 44,60% din populația României avea acces la viteze de până la 500 Mbps.
”Prezenta 4G a fost extinsă, astfel încât, la finalul primului trimestru al anului, aceasta acoperea 96.9% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană. Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de aproximativ 50% a consumului în T1 2019 comparativ cu T1 2018”, se arată în comunicat.
”La începutul lunii martie 2019, Orange Money a introdus cardurile de debit Visa contactless, fizice şi virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC şi plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin compatibil NFC prin înrolarea cardului în aplicaţiile Orange Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay”, se mai arată în comuncat.
”2019 se prefigurează a fi un an cu multe provocări dar şi cu oportunităţi. În primul trimestru al anului am continuat să facem paşi importanţi în zona serviciilor convergente fix-mobil şi în completarea serviciilor financiare pe care le punem la dispoziţia clienţilor. Performanţa reţelei şi calitatea serviciilor rămân o prioritate într-o lume tot mai conectată”, a declarat Liudmila Climoc, director general Orange România.
În România, principalii competitori ai Orange sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.