Producătorul japonez de echipamente electronice Sony a anunţat miercuri că în trimestrul iulie-septembrie 2011 a înregistrat pierderi de 27 miliarde de yeni (346 milioane de dolari), afectat de aprecierea yenului şi vânzările slabe de televizoare cu ecran plat, scrie Agerpres.
În aceste condiţii, Sony şi-a revizuit estimările pentru exerciţiul fiscal curent, care se va încheia în luna martie 2012, până la pierderi de 90 miliarde de yeni (1,2 miliarde de dolari), faţă de estimările anterioare care mizau pe un profit net de 60 miliarde yeni (769 milioane de dolari).
De asemenea, Sony şi-a revizuit în scădere cu 9% estimările privind vânzările de televizoare LCD până la 20 milioane de unităţi de la 22 milioane unităţi cât estima anterior, precum şi prognozele referitoare la vânzările de camere digitale la 23 milioane de unităţi, de la 24 milioane unităţi.
Dacă noile estimări se vor adeveri, exerciţiul fiscal 2012 va fi al patrulea an consecutiv în care Sony va înregistra pierderi. Sony a înregistrat pierderi de 260 miliarde de yeni în exerciţiul fiscal care s-a încheiat în luna martie 2011.