Cea de-a treia ediție Vocea României  de pe Pro Tv din acest sezon a adus și cele mai bune rezultate de audiență ale show-ului din acest an, de până acum. Emisiunea a fost avut câteva sute de mii de telespectatori în plus față de edițiile din săptămânile trecute. Audiența Vocea României a fost cât a Kanal D și Antenei 1 la un loc, informează paginademedia.ro.

La orașe, audiența Pro TV a fost mai mare decât cifrele Kanal D și Antena 1 luate la un loc. Exatlon avea la televizor 460.000 de telespectatori. Față de Antena 1, Vocea a avut audiențe de trei ori mai mari. 

La nivel național situația este mai puțin dramatică pentru Kanal D. Peste un milion și jumătare de români s-au uitat la emisiunea de pe Pro TV cu Tudor Chirilă, Andra, Irina Rimes și Smiley, cu 300.000 peste săptămâna trecută. Locul doi pe interval a fost al Kanal D, cu 1,1 milioane de telespectatori pe post, la Exatlon.  A urmat, la distanță, Antena 1, cu jumătate de milion de români în fața televizoarelor.