George Simion a anunțat că a lansat aplicația AUR, cu ajutorul căreia simpatizanții vor putea achiziționa diverse pachete promoționale. Acesta a specificat că modelul este unul internațional și a dat drept exemplu Statele Unite ale Americii, unde cetățenii plătesc pentru întâlniri la masă cu diverși lideri politici.

Anunțul a fost făcut pe data de 11 iunie, în timpul congresului Partidului Republican din România, într-un videoclip postat pe Facebook.

„Congres! Rog pe toată lumea să descarce aplicația sau să o încerce pe aur.mobi (versiunea Beta – de încercare)”, este descrierea clipului care a strâns aproape 60.000 de vizualizări și peste 6.000 de reacții.

Pachetele promoționale disponibile în aplicația AUR

În aplicația AUR, există trei pachete disponibile:

  • pachet standard – costă 100 de lei și îți aduce 10% reducere la magazinele AUR, tur organizat la Parlamentul României și un tricolor;
  • pachet argint – costă 1.500 de lei și primești cărți, 15% reducere la magazinele AUR, tur organizat la Parlament, un steag și un tricou;
  • pachet aur – costă 5.000 de lei și pentru acești bani ai cărți, 20% reducere la magazinele AUR, tur organizat la Parlament, un steag, un tricou, o insignă, acces la conferințele și evenimentele AUR și o întâlnire „unu la unu” cu președintele partidului.

Liderul AUR a declarat pentru Libertatea că până la finalul lunii iunie, peste 3.000 de oameni au cumpărat aceste pachete din aplicație: 2.893 de pachete standard, 98 de argint și 217 pachete gold. În mai puțin de două săptămâni, de când a fost lansată aplicația, partidul a încasat peste un milion de lei.

Atunci când cumperi unul dintre pachete, devii membru AUR

George Simion a mai explicat pentru sursa citată că în momentul în care cineva cumpără unul dintre cele trei pachete, acea persoană devine automat membru al partidului. Cu alte cuvinte, partidul îl va număra ca fiind membru AUR.

Potrivit acestuia, întâlnirile cu cei care plătesc sunt o practică comună. George Simion a mai precizat că partidul său s-a inspirat din practicile politicienilor din SUA. El spune că „e ca o strângere de fonduri ca în Statele Unite și au loc întâlniri cu oamenii care plătesc această cotizație, această contribuție”.

Multe partide politice apelează la mobilizarea pe internet și la utilizarea unor tehnologii noi. Experiența europeană a dovedit însă că partidele noi au performanțe deosebite în acest domeniu.