Numai 37% dintre nemţi sunt activi pe reţelele de socializare, în timp ce ungurii sunt activi în proporţie de 80%, urmaţi de utilizatorii din Letonia, Polonia, Slovacia şi Cipru. Românii sunt activi în proporţie de 52-62%, valoarea medie a Europei la această categorie.
Un studiu similar arată că europenii sunt preocupaţi ca datele online să fie private, locurile fruntaşe la această categorie fiind ocupate de bulgari şi de portughezi. Românii sunt preocupaţi de acest lucru în proporţie de 57%.
Comisia Europeană a descoperit, de asemenea, că ţările cu un procent mare de utilizatori ai reţelelor sociale au înregistrat un nivel scăzut al cumpărăturilor online şi viceversa, aspect care sugerează că socializarea poate fi incompatibilă cu consumul.
Diferența dintre unguri și nemți: Unii „rup” Facebook-ul, alții nu
8 iulie 2011, 14:05
Ultima modificare în 8 iulie 2011, 17:05
Un studiu al Comisiei Europene arată că nemţii sunt cei mai inactivi dintre europeni pe reţelele sociale, în timp ce ungurii se află la celălalt pol, fiind cei mai entuziaşti dintre utilizatorii europeni de reţele de socializare.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Tabloidul News of the World, unul dintre cele mai vândute din lume, va fi închis
- Facebook de România, creat de un student constănțean
- Doar 567.663 din românii de pe Facebook au interacţionat cu fanpage-urile româneşti în iunie
- „The Industry”, o nouă revistă dedicată profesioniștilor din media
- TVR Cultural își lansează canal propriu pe Trilulilu
- Hi5 a pierdut jumătate din clienţii unici în ultimul an
- OTV, cel mai amendat post de televiziune în 2011
- Murdoch i-a vândut “gaura neagră” Myspace lui Justin Timberlake
- IAA România are un nou Consiliu Director
- Cei mai mulţi bloggeri români au sub 19 ani