Diferența dintre unguri și nemți: Unii „rup” Facebook-ul, alții nu

Un studiu al Comisiei Europene arată că nemţii sunt cei mai inactivi dintre europeni pe reţelele sociale, în timp ce ungurii se află la celălalt pol, fiind cei mai entuziaşti dintre utilizatorii europeni de reţele de socializare.

Numai 37% dintre nemţi sunt activi pe reţelele de socializare, în timp ce ungurii sunt activi în proporţie de 80%, urmaţi de utilizatorii din Letonia, Polonia, Slovacia şi Cipru. Românii sunt activi în proporţie de 52-62%, valoarea medie a Europei la această categorie.
Un studiu similar arată că europenii sunt preocupaţi ca datele online să fie private, locurile fruntaşe la această categorie fiind ocupate de bulgari şi de portughezi. Românii sunt preocupaţi de acest lucru în proporţie de 57%.
Comisia Europeană a descoperit, de asemenea, că ţările cu un procent mare de utilizatori ai reţelelor sociale au înregistrat un nivel scăzut al cumpărăturilor online şi viceversa, aspect care sugerează că socializarea poate fi incompatibilă cu consumul.