tema "Positioning: Differentiate or Die", avandu-l drept principal invitat pe Dl. Jack Trout, inovatorul marketingului modern. Prin acest seminar, International Advertising Association (IAA), Filiala Romania, doreste sa ofere un forum pentru dezbaterea conceptului de pozitionare de brand in marketingul modern. Acest seminar va continua seria unor astfel de evenimente, serie inceputa anul trecut cu vizita unui alt renumit om de marketing, Dl. Bob Kincey.Jack Trout este pentru prima oara in Romani
tema „Positioning: Differentiate or Die”, avandu-l drept principal invitat pe Dl. Jack Trout, inovatorul marketingului modern. Prin acest seminar, International Advertising Association (IAA), Filiala Romania, doreste sa ofere un forum pentru dezbaterea conceptului de pozitionare de brand in marketingul modern. Acest seminar va continua seria unor astfel de evenimente, serie inceputa anul trecut cu vizita unui alt renumit om de marketing, Dl. Bob Kincey.Jack Trout este pentru prima oara in Romania, prezenta sa confirmand maturitatea pietei de publicitate. „Consideram ca acest eveniment este o foarte buna oportunitate pentru intreaga industrie de publicitate din Romania, care isi consolideaza cunostintele despre pozitionarea produselor, despre strategii si, nu in ultimul rand, despre valorile promovate de companiile multinationale” a declarat Alexandra Gatej Director al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei in cadrul Unilever.Jack Trout este una dintre cele mai mari personalitati ale industriei de marketing din lume. Alaturi de Al Ries, Jack Trout este co-autorul unei opere clasice in domeniu, Positioning: The Battle for Your Mind (Pozitionare: Batalia pentru minte).El se afla la originea conceptului de pozitionare care a revolutionat strategia de brand in lumea intreaga. Trout este presedintele Trout & Partners, una dintre cele mai prestigioase companii de marketing, cu filiale in 13 tari. El administreaza si supravegheaza o retea globala de specialisti, care ii pun in aplicare conceptele si dezvolta o metodologie proprie peste tot in lume. In 1985, Jack Trout si Al Ries au scris un al doilea best-seller, intitulat Marketing Warfare (Arta razboiului de marketing). Positioning si Marketing Warfare au fost publicate pana in prezent in 14 limbi. In 1993, cartea lor, The 22 Immutable Laws of Marketing (Cele 22 de legi imuabile ale marketingului), a devenit rapid cartea de referinta in domeniu. Aici sunt schitate motivele esentiale care fac ca programele de marketing sa aiba succes sau sa esueze in conditiile mediului concurential specific anilor 90. Jack Trout a inchis cercul cu urmarea la Positioning in 1995. Sub titlul The New Positioning (Noua pozitionare), aceasta duce strategia de afaceri intr-o noua dimensiune.”Venirea lui Jack Trout in Romania va fi un eveniment de referinta pentru publicitarii romani. Pentru cei care si-au facut din strategia de marketing o profesiune de credinta, Jack Trout este cel care a enuntat o teorie care de 30 de ani este esentiala si de 30 de ani este valabila. Pentru toti ceilalti, e o formidabila oportunitate de a-l descoperi pe parintele conceptului de pozitionare de brand”, a declarat Mihai Ghyka, vice presedinte IAA Romania.